Μπορεί η ηλεκτροκίνηση να έχει σαρώσει τα πάντα, δεν λείπουν όμως και κάποιοι που θέλουν να κρατήσουν για λίγο ακόμα ζωντανή την σπίθα της αυτοκίνησης όπως την γνωρίζαμε μέχρι σήμερα. Και μάλιστα στην καλύτερη εκδοχή της, μέσα από ένα μικρό και ελαφρύ σπορ διθέσιο, με τον κινητήρα στο κέντρο και την κίνηση πίσω.
Η συνταγή αυτή θυμίζει έντονα αυτοκίνητα όπως το Toyota MR2 ή το Mazda MX-5. Και σε αυτά τα μονοπάτια φαίνεται ότι θέλει να κινηθεί η Toyota η οποία σε συνεργασία με την Suzuki και την Daihatsu “μαγειρεύουν” κάτι πολύ σπέσιαλ για τους φίλους της αγνής απόλαυσης.
Σύμφωνα με φήμες που κυκλοφόρησαν στην Ιαπωνία από περιοδικό αυτοκινήτου της χώρας, η Toyota σκοπεύει να προχωρήσει στην παραγωγή ενός πολύ ιδιαίτερου μικρού σπορ μοντέλου, το οποίο θα βασίζεται πάνω στο πρωτότυπο που παρουσίασε πριν δύο χρόνια, το Sports EV.
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιεί έναν τρικύλινδρο κινητήρα του 1,0 λίτρου, με απόδοση κοντά στους 120 ίππους και 200 Νm ροπής. Θα είναι κλασικός κινητήρας εσωτερικής καύσης και δεν αποκλείται να εφοδιάζεται με κάποιου τύπου υβριδική υποβοήθηση.
Ο κινητήρας αυτός, ο οποίος θα εξελιχθεί από την Suzuki, θα τοποθετείται στο κέντρο, πίσω ακριβώς από τους επιβάτες. Το μυστικό της συνταγής θα είναι το χαμηλό βάρος, κοντά στα 1.000 κιλά, κάτι που δημιουργεί τις προϋποθέσεις για απολαυστική οδήγηση σε συνδυασμό με την μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς.
Σε σύγκριση με το Mazda MX-5 ή το τρίτης γενιάς MR2 θα είναι αρκετά μεγαλύτερο σε διαστάσεις, με το μήκος να φθάνει τα 4,2 μέτρα, το πλάτος τα 1,72 μέτρα και το ύψος τα 1,22 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο θα είναι στα 2,55 μέτρα.
Από τις πληροφορίες που εμφανίζει το ιαπωνικό περιοδικό Best Car, την ανάρτηση και το γενικότερο στήσιμο του αυτοκινήτου θα αναλάβει η Toyota, χρησιμοποιώντας κατά βάση στοιχεία από το Yaris.
Αφήσαμε τα καλύτερα για το τέλος, καθώς σύμφωνα με το περιοδικό η τιμή του θα είναι ιδιαίτερα προσιτή, με τις εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για κάπου μεταξύ 16.000 και 20.000 ευρώ στην Ιαπωνία.
Προς το παρόν δεν γνωρίζουμε τον χρονικό ορίζοντας της παρουσίασης αυτού του αυτοκινήτου, ή αν όντως βγει τελικά στην παραγωγή και περάσει τα σύνορα της Ιαπωνίας και έρθει και στην Ευρώπη. Και μόνο όμως ότι υπάρχει ως σοβαρό ενδεχόμενο κόντρα στις πρίζες και τους 2,5 τόνους των ηλεκτρικών, είναι εξαιρετικά ελπιδοφόρο.