Ακρίβεια: Αναζητούν προσφορές οι καταναλωτές μέχρι και σε 3 σούπερ μάρκετ

    Ημερομηνία:

    Στην προσπάθειά τους να βρουν τις πιο συμφέροντες επιλογές οι καταναλωτές «κυνηγούν» καθημερινά τις προσφορές στα σούπερ μάρκετ. «Υπάρχουν πράγματα που δεν είναι είδη πρώτης ανάγκης και κοιτάμε να τα αποφεύγουμε, και κοιτάζουμε περισσότερο πλέον τις προσφορές» ανέφερε καταναλώτρια.

    Μέχρι και σε τρία σουπερμάρκετ για την καλύτερη προσφορά

    Σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου Αθηνών, το ποσοστό των καταναλωτών που ψωνίζει σε ένα σούπερ μάρκετ έχει μειωθεί σημαντικά, με 9 στους 10 να πηγαίνει σε τρία καταστήματα για να βρει την καλύτερη τιμή. Εντωμεταξύ οι μεγαλύτερες αυξήσεις σε γαλακτοκομικά, έλαια και κρέατα. Για αυτές τις αυξήσεις οι παραγωγοί καταγγέλλουν πολύ μεγάλες διαφορές από την παραγωγή στα ψυγεία.

    Φλίγκος

    «Σίγουρα υπάρχουν και φαινόμενα αισχροκέρδειας, συσκευασμένη φέτα τη μια βδομάδα είχε 4 ευρώ την επόμενη εβδομάδα είχε 4,25 ευρώ. Αυτά τα 25 λεπτά δεν πήγαν στον παραγωγό, ούτε στον τυρέμπορο» κατήγγειλε κτηνοτρόφος.

    GLEARNET

    H συχνότητα επίσκεψης σε σουπερμάρκετ έχει μειωθεί με τους καταναλωτές να χρειάζονται 61,2 ευρώ σε κάθε επίσκεψη σε σχέση με 47,5 που χρειάζονταν πέρυσι.

    Ενδεικτικά η τιμή του απορρυπαντικού πιάτων έχει αυξηθεί κατά 63% μέσα σε ένα χρόνο, του ηλιελαίου κατά 48%, της φέτας 28% και του ελαιόλαδου 14%. Μάλιστα για δεύτερη φορά το Ινστιτούτο Καταναλωτών προαναγγέλλει μποϊκοτάζ.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Ομοφοβικά «πυρά» του Νικόλα Αγόρου για τον Γιώργο Καπουτζίδη

    Ο «φραουλίτσας» του «Survivor», όπως τον αποκαλούσαν επειδή μεταξύ των πολλών...

    Τρεισήμισι ώρες θα διαρκεί από τη νέα σεζόν το «Πρωινό»

    Θα… χορτάσουμε Λιάγκα τη νέα σεζόν! Σε νέα ώρα μετάδοσης και με...

    Cher: Σε σπάνια δημόσια εμφάνιση με τον σύντροφό της, Alexander Edwards

    Το θρυλικό Studio 54 άνοιξε ξανά τις πόρτες του στις 10 Σεπτεμβρίου,...