Νέα αύξηση 17,7% σημείωσαν οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων στην Ελλάδα μετά το ποσοστό ανόδου ρεκόρ 90,7% που καταγράφηκε τον πρώτο μήνα του 2023.
Μάλιστα, το εντυπωσιακό εύρημα στα αναλυτικά δεδομένα των πωλήσεων έχει να κάνει με το γεγονός ότι τρεις μάρκες κατάφεραν σπάσουν το «φράγμα» των 1.000 μονάδων εκ των οποίων οι δύο ανήκουν σε ένα ελληνικό εισαγωγικό όμιλο.
Ειδικότερα οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων τον Φεβρουάριο κατάφεραν και πάλι να ξεπεράσουν οριακά τις 10.000 μονάδες με την Peugeot να έχει στεφθεί πρωταθλήτρια μάρκα στην ελληνική αγορά με πάνω από 1.300 μονάδες σημειώνοντας μάλιστα το εντυπωσιακό ρεκόρ ανόδου 143% σε σχέση με τις πωλήσεις τον αντίστοιχο μήνα του 2022.
Στη δεύτερη θέση ακολουθεί η Toyota με πάνω από 1.240 μονάδες σημειώνοντας μικρή πτώση 4,8% σε σχέση με το πέρυσι.
Την πρώτη τριάδα συμπληρώνει η Citroen/DS με πάνω από 1.000 πωλήσεις νέων ΙΧ καταγράφοντας άνοδο 137,6% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2022.
Στη συνέχεια ακολουθούν η Opel με πάνω από 820 μονάδες (30%) η Hyundai με περίπου 660 μονάδες (-15,4%), η BMW με πάνω από 540 μονάδες (24,2%), η VW με περίπου 510 νέα ΙΧ (-8,7%), η Ford με πάνω από 470 μονάδες (5,1%), η Kia με περίπου 430 νέα ΙΧ (5,3%) και την πρώτη δεκάδα συμπληρώνει η Audi με πάνω από 320 μονάδες καταγράφοντας άνοδο 42,6% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2022.
Ο όμιλος Συγγελίδη κατάφερε και αυτό το μήνα να έχει αποκτήσει σχεδόν το 32% του συνόλου της αγοράς καθώς οι μάρκες που εκπροσωπεί (Peugeot, Citroen, DS, Opel και Mazda) έχουν ξεπεράσει τις 3.200 μονάδες με αποτέλεσμα πάνω από 3 στα 10 καινούρια αυτοκίνητα να έχουν αποκτηθεί από τον συγκεκριμένο όμιλο.
Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Toyota Ελλάς (Toyota-Lexus) και στην τρίτη θέση ο όμιλος Βασιλάκη (Hyundai, Kia, Seat, Cupra).