Πλησιάζουμε τις δημοτικές εκλογές του 2023 (αρχές Οκτωβρίου) και τίποτα δεν κινείται στην κατεύθυνση αντιδρόμησης της οδού Κανακάρη. Τα διπλά φανάρια παραμένουν στις θέσεις τους, χωρίς, όμως το έργο της αντιδρόμησης να προχωρά και χωρίς να υπάρχει κάποια εξέλιξη πάνω στο θέμα. Οιι οδηγοί αρκετές φορές μπερδεύονται, ενώ σε μερικές περιπτώσεις δεν μπορούν να καταλάβουν ποιο είναι αυτό το φανάρι που λειτουργεί και ποιο όχι. Γιατί υπάρχουν φορές που κάποια «χαλασμένα» φανάρια είναι σβηστά και… ανάβουν τα άλλη για δοκιμή!
Εξάλλου τα διπλά φανάρια είναι τοποθετημένα σε τέτοια σημεία που σε πολλές περιπτώσεις περιορίζουν την ορατότητα των οδηγών, με αποτέλεσμα εκείνοι να αναγκάζονται να… συνεννοούνται με νοήματα. Το παράδειγμα στην συμβολή της Γούναρη και της Κανακάρη είναι το πλέον χαρακτηριστικό. Σύμφωνα με κύκλους της Μαιζώνος οι μελέτες για τους φωτεινούς σηματοδότες στο πλαίσιο της αντιδρόμησης έχουν ολοκληρωθεί. Οπότε θα λειτουργήσουν όταν εφαρμοστεί το θέμα της αντιδρόμησης. Το ζήτημα λοιπόν είναι το πότε θα εφαρμοστεί η αντιδρόμηση. Είναι ένα ερώτημα και αυτό που δεν έχει απάντηση. Το πιθανότερο μετά τις εκλογές…! Και αν! Προφανώς κανείς δεν θέλει να πάρει το κόστος ή και το ρίσκο! Ας μην ξεχνάμε ότι το σχέδιο για την αντιδρόμηση υπήρχε επί των ημερών της αντιδημαρχίας του Παύλου Στάμου (προηγούμενη δημοτική αρχή Πελετίδη). Αρα ο νυν Δήμαρχος είχε στην διάθεσή του 4 ολόκληρα χρόνια να προχωρήσει στην αντιδρόμηση.
Οι κάτοικοι της περιοχής, έχουν εκφράσει από την αρχή την εναντίωση τους στην αντιδρόμηση, τονίζοντας ότι δεν υπάρχει καμία κυκλοφοριακή μελέτη που διαπιστώνει ότι η μετατροπή της οδού σε έξοδο για την Πάτρα, είναι κάτι που με βάση τα δεδομένα που υπάρχουν, μπορεί να πραγματοποιηθεί στην πράξη και κυρίως να βελτιώσει το κυκλοφοριακό και την ποιότητα ζωής της πόλης. Και φυσικά έχουν ήδη διαμηνύσει στην δημοτική αρχή σε όλους τους τόνους δεν θα αφήσουν να περάσει κάτι τέτοιο, καθώς βλέπουν ότι όλες οι μεγάλες δυσκολίες και τα εμπόδια που είχαν από την αρχή εντοπίσει, ισχύουν, χωρίς να έχει αλλάξει κάτι.
Να υπενθυμίσουμε πως η αντιδρόμηση της Κανακάρη δεν μπορεί να λειτουργήσει «μόνη της»! Θα γίνουν και άλλες όπως αυτή της Κορίνθου
της Κωνσταντινοπόλεως, της Ναυαρίνου, της διπλής κατεύθυνσης της Αγίας Σοφίας!
Μέχρι να γίνουν όλα αυτά (αν γίνουν) οι οδηγοί θα συνεχίζουν να ταλαιπωρούνται στον κόμβο Κουρτέση με τις τεράστιες ουρές που σχηματίζονται στα εκεί φανάρια κάθε μέρα, μια και ο κόμβος σχεδιάστηκε έτσι ώστε να εξυπηρετεί την μελλοντικά… αντιδρομημένη Κανακάρη. Από την πλευρά της η δημοτική αρχή επιμένει πως «η αντιδρόμηση, θα προχωρήσει βάση του πλάνου που έχει αποφασιστεί»! Ποτε; Αγνωστο!