Ημερομηνία:

    Με αφορμή την τραγωδία των Τεμπών, ανασύρθηκαν από τα συρτάρια και οι περιβόητες «αμαρτωλές»συμβάσεις του ΟΣΕ. Μια μεγάλη αμαρτία του παρελθόντος κουβαλά στις πλάτες της και η σύμβαση για το Κιάτο – Ροδοδάφνη. Το έργο  συνολικού μήκους 71 χιλιομέτρων και συνολικού προϋπολογισμού 920 εκατ. ευρώ, αποτέλεσε μια διαχρονική πληγή για την ΕΡΓΟΣΕ καθώς ξεκίνησε το 2006. Χρειάστηκε όμως πλήθος παρατάσεων και εκατοντάδων εκατομμυρίων για να ξαναμπεί στις ράγες με κίνδυνο ακόμη και επιστροφής κονδυλίων στην ΕΕ. Η αρχική εργολαβία είχε ανατεθεί σε τεχνική εταιρεία που κηρύχθηκε έκπτωτη και προκηρύχθηκε νέος διαγωνισμός που κέρδισε άλλη κατασκευαστική. Η σχετική σύμβαση  υπογράφτηκε το Σεπτέμβριο του 2014. Το σιδηροδρομικό έργο αποτέλεσε μία από τις μεγάλες δοκιμασίες της τελευταίας διοίκησης της ΕΡΓΟΣΕ υπό τον κ. Χρίστο Βίνη, η οποία χρειάστηκε να διαπραγματευτεί στις Βρυξέλλες ώστε να αποφευχθεί ο κίνδυνος της δημοσιονομικής διόρθωσης με την επιστροφή 240 εκ. ευρώ.

     

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Δ.Ε.Ε.Π Ν.Δ Αχαΐας για βάσεις πανελλαδικών: Η διαδρομή ανταμείβει την στοχοπροσήλωση και την αγάπη για την γνώση.

      Με την ευκαιρία της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων των εισαγωγικών Πανελλαδικών...

    Επιδεινώθηκε η υγεία του Bruce Willis – Δεν μπορεί πλέον να επικοινωνήσει και να περπατήσει

    Ο Bruce Willis όπως είναι γνωστό εδώ και δύο χρόνια διαγνώστηκε με μετωποκροταφική...

    Ο νέος ναυτικός Διοικητής στον σεβασμιότατο Μητροπολίτη

    Μετά τήν ἀνάληψη τῶν καθηκόντων του, ἐπεσκέφθη τόν Σεβασμιώτατο...

    ΑΙ της Google φέρνει επανάσταση στην ηλεκτρονική αγορά ρούχων

    Η Google ανακοίνωσε την κυκλοφορία μιας νέας τεχνητής νοημοσύνης (AI), η οποία...