Ημερομηνία:

    Με αφορμή την τραγωδία των Τεμπών, ανασύρθηκαν από τα συρτάρια και οι περιβόητες «αμαρτωλές»συμβάσεις του ΟΣΕ. Μια μεγάλη αμαρτία του παρελθόντος κουβαλά στις πλάτες της και η σύμβαση για το Κιάτο – Ροδοδάφνη. Το έργο  συνολικού μήκους 71 χιλιομέτρων και συνολικού προϋπολογισμού 920 εκατ. ευρώ, αποτέλεσε μια διαχρονική πληγή για την ΕΡΓΟΣΕ καθώς ξεκίνησε το 2006. Χρειάστηκε όμως πλήθος παρατάσεων και εκατοντάδων εκατομμυρίων για να ξαναμπεί στις ράγες με κίνδυνο ακόμη και επιστροφής κονδυλίων στην ΕΕ. Η αρχική εργολαβία είχε ανατεθεί σε τεχνική εταιρεία που κηρύχθηκε έκπτωτη και προκηρύχθηκε νέος διαγωνισμός που κέρδισε άλλη κατασκευαστική. Η σχετική σύμβαση  υπογράφτηκε το Σεπτέμβριο του 2014. Το σιδηροδρομικό έργο αποτέλεσε μία από τις μεγάλες δοκιμασίες της τελευταίας διοίκησης της ΕΡΓΟΣΕ υπό τον κ. Χρίστο Βίνη, η οποία χρειάστηκε να διαπραγματευτεί στις Βρυξέλλες ώστε να αποφευχθεί ο κίνδυνος της δημοσιονομικής διόρθωσης με την επιστροφή 240 εκ. ευρώ.

     

    Φλίγκος

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Τα Πασχαλινά έθιμα στην Αχαϊα – Η ιστορία για των κροτίδων από την παλιά Συναγωγή στην Παντάνασσα και την Ερμού

    του Αχιλλέα Ροδίτη Μ. ΣΑΒΒΑΤΟ ΣΤΗ ΣΥΝΑΓΩΓΗ… Το έθιμο με τις…...

    Η επιστήμη πίσω από τον τέλειο οβελία

    Όποιος έχει βρεθεί μπροστά από σούβλα ένα όμορφο πασχαλιάτικο...

    Πρωταθλήτρια ελέγχων η ΑΑΔΕ στην Δυτική Ελλάδα! ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

    Τα πρωτεία στη φορολογική παραβατικότητα και τη φοροδιαφυγή κατέχει...