Έχουμε γράψει ξανά για περιστατικά που αφορούν σε «κακώς κείμενα» των ταχυμεταφορών ή σε αχαρακτήριστες συμπεριφορές μεταφορέων προς πελάτες. Φαίνεται όμως ότι δεν έχουν τελειωμό οι περιπτώσεις.
Και μια τέτοια ακόμα, συνέβη προ ημερών στην Πάτρα, όταν 50χρονη Πατρινή περίμενε δέμα το οποίο εξαιτίας υπερβολικής δουλειάς την περίοδο του καρναβαλιού, δεν έφθασε στη διεύθυνση της, στην ημερομηνία που έπρεπε παρά τις αναζητήσεις που έκανε η παραλήπτρια.
Μετά την Καθαρά Δευτέρα, η ίδια επικοινώνησε εκ νέου με το αρμόδιο γραφείο της εταιρείας, στην οδό Πανεπιστημίου, για να μάθει πότε μπορούσε να πάει η ίδια να παραλάβει το δέμα της, όμως η προϊσταμένη, αφού της ζήτησε συγγνώμη για την αδικαιολόγητη καθυστέρηση, της απάντησε ότι η αποστολή θα γινόταν κανονικά στο σπίτι της, όπως ακριβώς υποχρέωνε ο κανονισμός την εταιρεία αλλά φυσικά και η χρέωση που είχε γίνει.
«Πάρ’ το κυρά μου…»
Κι εκεί που η πελάτης νόμιζε ότι όλα είχαν τελειώσει και… σήμερα – αύριο θα έπαιρνε στα χέρια της το προϊόν που είχε παραγγείλει και αγοράσει, πέρασαν άλλες δύο μέρες μέχρι να δεχθεί το τηλεφώνημα από τον Κούριερ. Ο οποίος, όμως, όπως καταγγέλθηκε, όχι απλώς μίλησε αγενώς, αλλά φέρεται να είπε στην παραλήπτρια: «Σε πέντε περνώ έξω απ’ το σπίτι σου. Κανόνισε να έχεις κατέβει κάτω γιατί έχω πολλή δουλειά και δεν προλαβαίνω».
Η γυναίκα όμως αντέδρασε στη συμπεριφορά αυτή λέγοντας του: «όχι, θα περιμένω στο διαμέρισμα μου και παρακαλώ να μου μιλάτε στον πληθυντικό». Τελικά ο κούριερ ανέβηκε στο διαμέρισμα και με το που η παραλήπτρια άνοιξε την πόρτα εκείνος… «πέταξε» το δέμα με δύναμη εντός του σπιτιού, λέγοντας στη γυναίκα: «πάρ’ το κυρά μου…» και διάφορα άλλα κοσμητικά επίθετα! Μόλις ο άνδρας της έμαθε τι συνέβη, μετέβη στα γραφεία σαν μαινόμενος ταύρος… Και με το δίκιο του, εδώ που τα λέμε. Αν και ο κούριερ έγινε… άφαντος!