11ο RGC: Τα Περιφερειακά Μέσα Ενημέρωσης το 2030 -Αισιόδοξο το μέλλον;

    Ημερομηνία:

    Ζοφερό αλλά ταυτόχρονα αισιόδοξο χαρακτήρισαν το μέλλον των Περιφερειακών Μέσων Ενημέρωσης, οι εκπρόσωποι των Ενώσεων που συμμετείχαν στο πάνελ με θέμα «Τα Περιφερειακά Μέσα Ενημέρωσης το 2030 : Μια Δεκαετία Αλλαγών» στο 11ο Regional Growth Conference που διοργάνωσε η εφημερίδα Πελοπόννησος στο Συνεδριακό και Πολιτιστικό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών.

    Το ζητούμενο είναι να γίνουν πρώτα τέσσερα βασικά βήματα: πρώτον να δοθούν άδειες με προϋποθέσεις, δεύτερον το ΕΣΡ να αλλάξει δομή και να μην «κλείνει» μαγαζιά, τρίτον να βελτιωθούν οι συλλογικές συμβάσεις εργασίας και τέταρτον να στηριχθούν τα περιφερειακά μέσα ενημέρωσης, τα οποία οφείλουν, ωστόσο, να απασχολούν επαγγελματίες δημοσιογράφους.

    Οι ομιλητές αναφέρθηκαν και στην ιστορική διαδρομή της εφημερίδας «Πελοποννήσου» και στο έργο του εκδότη της Θεόδωρου Λουλούδη τονίζοντας ότι όλοι πρέπει να παραδειγματιστούμε ενώ επισήμαναν ότι η κυβέρνηση είναι ανάγκη να στηρίξει τα Περιφερειακά Μέσα Ενημέρωσης διότι με αυτό τον τρόπο διαφυλάσσεται, ταυτόχρονα, η δημοκρατία και η ελευθεροτυπία μας. Στη συνεδρίαση μίλησαν οι εξής: o Πρόεδρος της Ένωσης Περιφερειακών Ενημερωτικών Τηλεοπτικών Σταθμών στην Ελλάδα Αντώνης Δημητρίου, ο Πρόεδρος, Περιφερειακή Ένωση Τύπου Γεώργιος Μιχαλόπουλος, ο Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Ιδιοκτητών Ραδιοφωνικών Σταθμών Αντώνης Γρηγορόπουλος, ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ενώσεων Συντακτών (ΠΟΕΣΥ) Σωτήρης Τριανταφύλλου. Το συντονισμό της εκδήλωσης ανέλαβε ο Νομικός Σύμβουλος, Ένωση Περιφερειακών Ενημερωτικών Τηλεοπτικών Σταθμών στην Ελλάδα και Περιφερειακή Ένωση Τύπου Τρύφων Δάρρας.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Έρχεται «καυτό» καλοκαίρι τιμών στον κλάδο των υπηρεσιών

    Αναμφίβολα, ένας βασικός παράγοντας που ο πληθωρισμός στις τιμές καταναλωτή στην Ελλάδα «τρέχει»...

    Eurovision 2025: Τα βίντεο από τις πρόβες των μεγάλων φαβορί λίγες ημέρες πριν από τον τελικό

    Ο 69ος διαγωνισμός τραγουδιού της Eurovision πλησιάζει, με τον μεγάλο τελικό...

    Η διάφανη σοκολάτα: Το νέο γλυκό trend που συναγωνίζεται την Dubai chocolate

    Οι τάσεις γύρω από το φαγητό στο TikTok εμφανίζονται διαρκώς, προκαλώντας εκρήξεις...

    Τα ηλεκτρονικά καταστήματα κερδίζουν έδαφος και στα τρόφιμα

    Με ταχύτατους ρυθμούς αναπτύσσονται οι διαδικτυακές πωλήσεις στο λιανεμπόριο...