Πασχαλινά κόκκινα αυγά ως διαστημόπλοια στη Σελήνη, μία στρίπερ-λαγουδάκι να κάνει pole dancing, ένα αρνί στη σούβλα, ποτήρια με μπύρα σε συνθήκες έλλειψης βαρύτητας και ένας “στρατός” από ψήστες.
Και στη μέση ο “Πλανητάρχης” Τάσος Μπουγάς.
Αν όλα αυτά σας φαίνονται εντελώς σουρεάλ, τότε δεν έχετε δει ακόμη την πασχαλινή διαφήμιση των Jumbo, στο οποίο ο λαϊκός τραγουδιστής σε ρόλο Αστροναύτη πηγαίνει στο Φεγγάρι για να γιορτάσει το Πάσχα, αφού εκδιώχθηκε από τη Γη από τους… κακούς vegans.
Ο Τάσος Μπουγάς τραγουδάει μία διασκευή του τραγουδιού της Νατάσας Θεοδωρίδου “Φεγγάρι μου”, με τους στίχους να προκαλούν θύελλα αντιδράσεων αφού αναδεικνύουν με τον χειρότερο τρόπο όλα τα έμφυλα και μη στερεότυπα.
“Φεγγάρι εδώ θα ψήσω τον αμνό, γιατί οι vegans με ‘διωξαν απ’ τη Γη μου. Ελάτε κόσμε μου εγώ κερνώ, γιατί είμαι φύλακας και άγγελος του εθίμου. Moon-dance. Γι’ αυτούς η τσίκνα είναι ντεμοντέ, για μένα eau de cologne πολυτελείας. Ελάτε ψήστες μου, καμάρια του λαού μες το ντουμάνι να πνιγεί ο γαλαξίας”, τραγουδάει ο “Πλανητάρχης”, αποχαιρετώντας παράλληλα το “λαγουδάκι” που εκσφενδονίζεται στο Διάστημα.
Τέλος, κρατώντας μία λαμπάδα μπριζόλα, ο ίδιος ζητά από τους vegan να μείνουν μακριά και αγαπημένοι, ενώ την ίδια στιγμής θεατής όλου αυτού είναι ένας νεαρός vegan, ο οποίος κρατά μια λαμπάδα μαρούλι και τρώει παράλληλα από αυτό.
Το συγκεκριμένο διαφημιστικό σποτ προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων με τους περισσότερους χρήστες του Διαδικτύου να τη χαρακτηρίζουν “θλιβερή“, “κιτς” και “οπισθοδρομική”, καθώς όπως τονίζουν, επιτίθεται ευθέως στους vegans και στο κίνημα του βιγκανισμού, προωθώντας παράληλα σεξιστικά και ρατσιστικά μηνύματα.
Δεν έλειψαν μάλιστα και τα αρνητικά σχόλια για τα “μαθήματα διατροφής” που παραδίδουν μέσω της εν λόγω διαφήμισης τα Jumbo, τα οποία μάλιστα χαρακτηρίζουν το συγκεκριμένο σποτ “προφητική ταινία”, σχολιάζοντας παράλληλα: “Το μόνο σίγουρο, είναι ότι πολλά μπορούν να μας ‘χωρίσουν’ στο μέλλον. Θα μας ενώνει όμως πάντοτε, η πασχαλινή λαμπάδα και τα αγαπημένα Jumbo”.
“Οι διαφημίσεις σας δεν παραλείπουν ποτέ να έχουν τουλάχιστον ένα μισογυνικό, ρατσιστικό ή σπισιστικό μήνυμα”, έγραψε ένας χρήστης, ενώ ένας άλλος βλέποντας το σποτ σχολίασε: “Με τους πέντε ψήστες θα μείνετε για πελάτες στο τέλος. Προσωπικά δεν έχω καμία διάθεση να ξαναέρθω στα καταστήματά σας μετά από αυτό. Βάζετε τους ανθρώπους σε κόντρα χωρίς λόγο με μια κιτς, τριτοκοσμική, προσβλητική και σεξιστική σαβούρα”.
“Κιτς και οπισθοδρομικη, σε μια προσπάθεια να εκμεταλλευτείτε το ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι ακολουθούν τον βιγκανισμό. Η δυσφήμιση, είναι κι αυτή μια διαφήμιση σωστά?”, σχολίασε μία χρήστης κάτω από τη διαφήμιση στον λογαριασμό του πολυκαταστήματος στο Facebook.
Δείτε το επίμαχο βίντεο: