Με ασφάλεια και έχοντας περάσει από όλους τους σχετικούς ελέγχους κινούνται στους δρόμους Πάτρας και το σύνολο των ταξί.
Ο συνολικός αριθμός του στόλου των ταξί αντιστοιχεί σε 650 οχήματα εκ των οποίων το 20% συμπληρώνουν εικοσαετία και βάση του νόμου θα πρέπει να αντικατασταθούν μέχρι το τέλος του 2023!
Δηλαδή 120 οχήματα ταξί (τα οποία έχουν περάσει από ΚΤΕΟ και τους ελέγχους που απαιτούνται) θα πρέπει να αποσυρθούν και να αντικατασταθούν με αυτοκίνητα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας που θα είναι συμβατά προς το περιβάλλον και δεν θα εκπέμπουν ρύπους.
Το μεγάλο πρόβλημα όμως για τον κλάδο, όπως λέει ο πρόεδρος του σωματείου επαγγελματιών οδηγών ταξί, Γιώργος Σιδέρης , είναι ότι την ίδια στιγμή που το κράτος απαιτεί από τους επαγγελματίες να αντικαταστήσουν το όχημα τους με σύγχρονα ταξί, δεν τους δίνει καμία επιδότηση.
«Η τιμή ενός ταξί σύγχρονης τεχνολογίας ξεκινάει το λιγότερο από τα 30.000 ευρώ και πάνω. Πού θα βρεθούν αυτά τα χρήματα με την κρίση που υπάρχει στον κλάδο; Επιπλέον υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση στην εκτέλεση των παραγγελιών και ο χρόνος αναμονής μπορεί να φτάσει από 8 έως και 15 μήνες αφού η αγορά αυτοκινήτων έχει μπλοκάρει» τονίζει και συμπληρώνει λέγοντας: «Αυτό που ζητάμε είναι μια οριζόντια παράταση των αδειών από τα 20 στα 23 έτη.
Οι παρατάσεις που δίνονται στη συμπλήρωση της εικοσαετίας από το ’18 και μετά συνεχόμενα, δεν συνιστούν λύση. Η λύση είναι η εικοσαετία να πάει στα 23 έτη για όλους. Παράλληλα, διεκδικούμε ενίσχυση από το κράτος για την αντικατάσταση των συμβατικών οχημάτων ταξί με τα σύγχρονα οχήματα, από τη στιγμή που δεν είναι δική μας απόφαση, αλλά μας αναγκάζει η πολιτεία».