Ήταν μία μεγάλη εμφάνιση για τον Ολλανδό ο οποίος διόρθωσε το χθεσινό του λάθος στο Q3 με μία άψογη εμφάνιση.
Ο Φερστάπεν ήταν ταχύτερος όλων σε κάθε σημείο του αγώνα ασχέτως γόμας και φορτίου καυσίμου. Έτσι, μπόρεσε να περάσει τον Πέρεζ στην πίστα μετά το αρκετά αργοπορημένο του pit-stop. Από την άλλη ο Τσέκο προσπάθησε αλλά δεν είχε τελικά τον απαιτούμενο ρυθμό. Εξαιρετικός ο Αλόνσο ενώ καλό ρυθμό αγώνα είχαν οι Mercedes. Απογοήτευσε η Ferrari.
Μετά το τέλος των κατατακτήριων αλλά και το πρωί της Κυριακής η βροχή επισκέφτηκε τελικά την πίστα του Μαϊάμι. Το αποτέλεσμα ήταν να «ξεπλυθεί» το στρωμένο στην άσφαλτο ελαστικό από τις δύο προηγούμενες ημέρες αγωνιστικής δράσης. Πριν την εκκίνηση προηγήθηκε μία ιδιαίτερη παρουσίαση των 20 οδηγών.
Τα δεδομένα για τον αγώνα είχαν αλλάξει. Οι Φερστάπεν και Οκόν ήταν οι μόνοι οδηγοί στην πρώτη δεκάδα που επέλεξαν να ξεκινήσουν με την σκληρή γόμα. Η μέση γόμα ήταν η επιλογή για τους υπόλοιπους πιλότους.
Εκκίνηση
Ο Πέρεζ ξεκίνησε πολύ καλά κρατώντας την πρωτοπορία στην πρώτη στροφή. Οι Αλόνσο και Σάινθ κράτησαν επίσης τις θέσεις τους. Ωστόσο άσχημη εκκίνηση έκανε ο Μάγκνουσεν από την τέταρτη θέση. Ο Δανός έχασε τρεις θέσεις μέχρι το τέλος του πρώτου γύρου. Οι Ράσελ και Λεκλέρ εκμεταλλεύτηκαν το κακό ξεκίνημα της Haas.
Ο Μάγκνουσεν, όμως, κατάφερε να περάσει και πάλι τον Λεκλέρ στον τρίτο γύρο. Το γεγονός εκμεταλλεύτηκε ο Φερστάπεν για να προσπεράσει και τα δύο μονοθέσια στην αρχή του 4ου γύρου με μία εντυπωσιακή κίνηση.
Ο Ολλανδός παρά το ότι έφερε την πιο σκληρή γόμα έκλεισε σχετικά γρήγορα την διαφορά του και από τον 5ο Ράσελ. Το προσπέρασμα έγινε στο τέλος της πίσω ευθείας κατά τον 8ο γύρο. Έναν γύρο μετά θα έπραττε το ίδιο και με τον Γκασλί ο οποίος θα έχανε ακόμη μία θέση και από τον Ράσελ στην ευθεία των pits.
Ο Φερστάπεν προελαύνει
Η προέλαση του Μαξ συνεχίστηκε αδιάκοπα με τον οδηγό της Red Bull να προσπερνάει εύκολα τους Σάινθ και Αλόνσο μέχρι τον 15ο γύρο. Στον ίσιο γύρο θα έμπαινε και ο Μάγκνουσεν για αλλαγή ελαστικών ανοίγοντας τον δρόμο στον Λεκλέρ ο οποίος δεν μπορούσε να προσπεράσει την Haas στην πίστα!
Ο Φερστάπεν βρισκόταν, πλέον, στα τρία δευτερόλεπτα από τον Πέρεζ ο οποίος αντιμετώπιζε πρόβλημα με την φθορά των εμπρός ελαστικών του. Το παράθυρο για το πέρασμα από την μέση στην σκληρή γόμα είχε ανοίξει. Μέχρι τον 20ο γύρο οι Ράσελ, Λεκλέρ και Σάινθ είχαν όλοι περάσει στα σκληρά Pirelli. Μόνο οι Πέρεζ και Αλόνσο παρέμεναν στη μέση γόμα προσπαθώντας να παρατείνουν τα πρώτα τους stints.
Αλλαγή πρωτοπορίας και ποινή στον Σάινθ
Ο Μεξικανός θα σταματούσε για αλλαγή έναν γύρο αργότερα με αποτέλεσμα ο Φερστάπεν να πάρει την πρωτοπορία. Ο Πέρεζ βγήκε στην τέταρτη θέση, πίσω από τον Οκόν. Εν τω μεταξύ η διεύθυνση αγώνα έθεσε υπό διερεύνηση την είσοδο του Σάινθ στο pitlane και τελικά του επέβαλλε ποινή 5 δευτερολέπτων για υπερβολική ταχύτητα!
Στον 25ο γύρο ο Αλόνσο έκανε κι εκείνος το δικό του πέρασμα στα hard βγαίνοντας πέμπτος, πίσω από τον Σάινθ. Η Aston Martin έδειχνε να έχει καλύτερο ρυθμό από την Ferrari με τη σκληρή γόμα και ο Αλόνσο κατάφερε να πάρει την τέταρτη θέση στον 27ο γύρο.
Με τον αγώνα να έχει φτάσει στα μισά του, ο Φερστάπεν ήταν πρώτος, 16 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Πέρεζ, χρωστώντας, όμως, το pit-stop. Ο Οκόν που δεν είχε σταματήσει επίσης ήταν τρίτος και οι Αλόνσο, Σάινθ συμπλήρωναν την πρώτη πεντάδα. Ο Φερνάντο θα έπαιρνε την τρίτη θέση από τον Οκόν στον 30ο γύρο.
Φερστάπεν εναντίον Πέρεζ
Με τους περισσότερους οδηγούς να έχουν κάνει pit-stop οι θεωρητικές προβλέψεις για τον αγώνα επιβεβαιώθηκαν. Η νίκη θα ήταν υπόθεση των Φερστάπεν και Πέρεζ. Ο Ολλανδός θα έπρεπε να σταματήσει για να περάσει στην μέση γόμα.
Είχε καταφέρει να κρατήσει τη διαφορά του από τον Πέρεζ στα 16 δευτερόλεπτα και όσο παρέτεινε το stint του τόσο αύξανε τις πιθανότητές του για νίκη. Από την άλλη ο Τσέκο έκανε οικονομία στη σκληρή γόμα. Γνώριζε ότι σε λίγους γύρους θα είχε να αντιμετωπίσει έναν Φερστάπεν με ταχύτερη γόμα ελαστικών.
Εν τω μεταξύ ο κακός αγώνας των Ferrari συνεχιζόταν. Ο Σάινθ έχασε την 4η θέση από τον Ράσελ ενώ ο Λεκλέρ κατάφερε με πολύ κόπο να περάσει τελικά τον Μάγκνουσεν για την 9η!
Ο Φερστάπεν μπήκε τελικά για αλλαγή στον 45ο γύρο και βγήκε μόλις 1,5 δευτερόλεπτο πίσω από τον Πέρεζ! Το stint του Ολλανδού με τα hard ήταν απλά επικό. Με ταχύτερη και πιο φρέσκια γόμα ο Μαξ δεν άργησε να μπει στο DRS του Τσέκο.
Ο Μεξικανός έκανε ότι μπορούσε για να αμυνθεί αλλά ο Φερστάπεν κατάφερε τελικά να περάσει μπροστά στο τέλος της ευθείας των pits. Οι δύο RB19 ήρθαν, μάλιστα, επικίνδυνα κοντά στην είσοδο της πρώτης στροφής.
Καρό σημαία
Με τις Red Bull στο 1-2 και τον Αλόνσο (ο οποίος… σχολίαζε στο teamradio τον αγώνα καθώς παρακολουθούσε από τις γιγαντοοθόνες) τρίτο, η κατάσταση στην κορυφή έμοιαζε παγιωμένη.
Η μόνη μάχη που απέμενε για βαθμούς ήταν εκείνη μεταξύ των Γκασλί, Λεκλέρ και Χάμιλτον για την 6η θέση. Ο Λεκλέρ κατάφερε να προσπεράσει στον 53ο γύρο με τον Χάμιλτον να τον μιμείται.
Έχοντας την μέση γόμα -έναντι σκληρής του Λεκλέρ- ο Βρετανός κατόρθωσε να προσπεράσει και την Ferrari για την 6η θέση. Στην κορυφή, ο Φερστάπεν πήρε την καρό σημαία, ολοκληρώνοντας μία μεγάλη εμφάνιση. Οι Πέρεζ, Αλόνσο, Ράσελ και Σάινθ συμπλήρωσαν την πρώτη πεντάδα.
Η τελική κατάταξη του αγώνα