Η Κοινοπραξία «Ρήγας – Θέμελη» αναδείχθηκε μειοδότης, για την εργολαβία συντήρησης της σιδηροδρομικής γραμμής του Προαστιακού της Πάτρας, με 1,3 εκατ. ευρώ.
Στο διαγωνισμό κατατέθηκαν 4 προσφορές κι επιπλέον συμμετείχαν ακόμα οι εργοληπτικές εταιρείες «Ξανθάκης», «Προμηθέας» και «ΤΕΣ».
Σε επόμενη συνεδρίαση, θα κατατεθούν τα πλήρη δικαιολογητικά και η σύμβαση θα προωθηθεί στο Ελεγκτικό Συνέδριο για έγκριση.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις, για την έναρξη των εργασιών, αν δεν προκύψουν διαδικαστικά ζητήματα, θα χρειαστούν περίπου 3 μήνες.
Οι εργασίες θα γίνουν στα τμήματα της γραμμής του τρένου, μεταξύ των σταθμών Ρίου – Αγίου Διονυσίου – Πάτρας – Αγίου Ανδρέα – Κάτω Αχαΐας και αφορούν στη συντήρηση της υπό κυκλοφορίας μετρικής σιδηροδρομικής γραμμής, που διέρχεται από τον ιστό της πόλης.
Ο ΟΣΕ επιδιώκει ασφαλή διέλευση των συρμών του Προαστιακού, κατάργηση βραδυποριών από την παρούσα κατάσταση της γραμμής και των αλλαγών που έχουν γίνει, η ασφάλεια της κυκλοφορίας λόγω παλαιότητας υλικού και καταπόνησης της γραμμής από τα συνεχή δρομολόγια, που θα επιτευχθεί με αντικατάσταση και απάλειψη της προβληματικής περιοχής, όπου υφίσταται και με κατασκευή στεγάστρου για προστασία των βαρέων μηχανημάτων γραμμής του ΟΣΕ.
Η εργολαβία προβλέπει εξυγίανση της σιδηροδρομικής υποδομής και στρώση γραμμής σε μήκος 416 μ. περίπου, μεταξύ σιδηροδρομικού σταθμού Πάτρας και Αγίου Ανδρέα.
Οι εργασίες μετατροπής τεχνικών σε πλακοσκεπή και η κατασκευή στεγάστρου στον σιδηροδρομικό σταθμό του Αγίου Ανδρέα, θα είναι μήκους 40 μ. για τη στέγαση των βαρέων μηχανημάτων γραμμής.