Ακρίβεια: Δεν «λιώνουν» οι τιμές στα παγωτά – Αύξηση 17,2%

    Ημερομηνία:

    Συνεχίζονται οι αυξήσεις τιμών σε μεγάλο αριθμό προϊόντων, κυρίως εποχικής κατανάλωσης με πλέον χαρακτηριστικό παράδειγμα τα παγωτά. Ωστόσο, για μειώσεις τιμών σε περιορισμένους κωδικούς στα ράφια των σούπερ μάρκετ κάνουν λόγο εκπρόσωποι του κλάδου.

    Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας ερευνών IRI, το 2022 οι τιμές των παγωτών στα σούπερ μάρκετ αυξήθηκαν κατά 17,2% σε σχέση με το 2021, ωστόσο οι πωλήσεις σε όγκο δεν επηρεάστηκαν, καταγράφοντας άνοδο της τάξεως του 7,3%, γεγονός που αποδίδεται στην καλή πορεία που κατέγραψε ο τουρισμός. Μάλιστα, τον Απρίλιο οι τιμές των  παγωτών, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, «έτρεξαν» με ρυθμό 11% σε σχέση με τον Απρίλιο του 2022, παρά το γεγονός ότι το αγελαδινό γάλα πωλείται φθηνότερα από τους κτηνοτρόφους.

    Σύμφωνα με την  ΕΡΤ, ανατιμήσεις όμως, αν και σε μικρότερο βαθμό σε σχέση με τους προηγούμενους μήνες, καταγράφονται και στα τυροκομικά προϊόντα, στα φρέσκα λαχανικά και στα οινοπνευματώδη ποτά.

    Μειωμένες τιμές σε ορισμένες κατηγορίες προϊόντων, που το προηγούμενο διάστημα είχαν καταγράψει μεγάλες αυξήσεις, παρατηρούν στελέχη των σούπερ μάρκετ.

    «Κάποια προϊόντα, στα οποία οι τιμές είχαν ανέβει πάρα πολύ μετά το ουκρανικό, όπως τα χαρτικά, τα σπορέλαια ή τα προϊόντα από αγελαδινό γάλα, έχουν ήδη αρχίσει να εμφανίζουν μια αποκλιμάκωση. Κι αυτό θα συνεχιστεί» αναφέρει ο κ. Αριστοτέλης Παντελιάδης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος METRO ΑΕΒΕ.

    Η μείωση του ρυθμού αύξησης των τιμών αποτυπώνεται και στον πληθωρισμό των τροφίμων, ο οποίος τον Απρίλιο υποχώρησε στο 11,4% από 14,3% τον Μάρτιο.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Αδυνάτισμα και με χάπι – Νέα θεραπεία υπόσχεται απώλεια 12% του βάρους

    Ένα νέο «όπλο» στη φαρέτρα της μάχης για αδυνάτισμα παρασκεύασε η...

    Δροσιά: Βρέθηκε εμπρηστικός μηχανισμός

    Ένας αυτοσχέδιος εμπρηστικός μηχανισμός εντοπίστηκε το μεσημέρι της Τρίτης (12.8.2025) στην...

    Αγράμπελα Καλαβρύτων: Συναπάντημα των Απανταχού Αγραμπελιωτών

    Ο Πολιτιστικός Εξωραϊστικός Σύλλογος Αγραμπέλων «Ο ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ», σε...

    ΑΙ και ψηφιακή διαφήμιση: Ποιοι κερδίζουν, ποιοι μένουν πίσω

    Η τεχνητή νοημοσύνη έχει δώσει νέα πνοή στην ψηφιακή διαφήμιση, οδηγώντας...