ΠΑΤΡΑ: Ο Δήμος αποσύρει τα ποδήλατα! Απέτυχε το σχέδιο

    Ημερομηνία:

    Mavropoulis

    Μέσα στο επόμενο διάστημα αναμένεται να μαζευτούν από τους ηλεκτρονικούς σταθμούς τα λιγοστά κοινόχρηστα ποδήλατα που υπάρχουν στην Πάτρα.

    Ο λόγος; Αν και η δημοτική αρχή, σύμφωνα με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο Μιχάλη Αναστασίου, προσπάθησε εδώ και ένα περίπου χρόνο να επαναφέρει το σύστημα των κοινόχρηστων ποδηλάτων στην καθημερινότητα της πόλης, εν τούτοις δεν υπήρξε η ανάλογη ανταπόκριση από τον κόσμο.

    «Είχαμε μικρό ενδιαφέρον όλους αυτούς τους μήνες, ακόμα και το διάστημα της καραντίνας, παρόλο που έβλεπε κανείς στους δρόμους αρκετούς πολίτες με το ποδήλατο τους. Ελάχιστοι ήταν αυτοί που χρησιμοποιούσαν τα ποδήλατα από τους ηλεκτρονικούς σταθμούς» τονίζει.

    Φαίνεται λοιπόν ότι οι Πατρινοί δεν μπήκαν στην νοοτροπία του συστήματος των κοινόχρηστων ποδηλάτων και από την άλλη οι προσπάθειες του δήμου προς αυτή την κατεύθυνση δεν είχαν το ανάλογο αποτέλεσμα.

    Η απόσυρση του συστήματος στην πρώτη φάση του, τότε που πράγματι είχε παρατηρηθεί μεγάλος ενθουσιασμός από τους Πατρινούς με τις εγγραφές να φτάνουν μέσα σε λίγες τις 1.000, αποδείχτηκε σημαδιακή για τα κοινόχρηστα ποδήλατα και την προσπάθεια για να ριζώσουν στην καθημερινότητα της πόλης.

    Αιτία της τότε απόσυρσης ήταν οι συνεχόμενοι βανδαλισμοί και οι καταστροφές στους ηλεκτρονικούς σταθμούς, αλλά και στα ποδήλατα. Στη συνέχεια όταν μετά από τουλάχιστον δύο χρόνια, το φθινόπωρο του 2019 ο Δήμος προσπάθησε να βγάλει σταδιακά τα κοινόχρηστα ποδήλατα στους δρόμους, φτιάχνοντας ταυτόχρονα τους σταθμούς από τις καταστροφές που είχαν υποστεί, ήταν κάπως αργά.

    Αυτή τη στιγμή υπάρχουν στην Πάτρα μόλις 25 κοινόχρηστα ποδήλατα (από τα 70 συνολικά) με τα υπόλοιπα να βρίσκονται στις αποθήκες του Δήμου, τα οποία θα αποσυρθούν και αυτά από τη στιγμή που δεν χρησιμοποιούνται.

    Εγκαταλείπεται έτσι οριστικά το σύστημα των κοινόχρηστων ποδηλάτων; Όχι ακριβώς. Θα βγουν και πάλι στους δρόμους όταν ολοκληρωθούν τα έργα για την ανάπλαση του αστικού κέντρου. Τότε που το ποδήλατο θα πρέπει να έχει εξελιχθεί ως το βασικό μεταφορικό μέσο στον αστικό ιστό της Πάτρα, βάση όλων αυτών των αλλαγών που έχουν γίνει στον χάρτη της πόλης.

    GYMALL

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Πάσχα 2024: Πώς η ακρίβεια αλλάζει τις συνήθειες στους καταναλωτές – Πόσα θα ξοδέψουν

    Οι Έλληνες, ακόμη και κατά την περίοδο των γιορτών...

    Δημητριάδης (Υπερταμείο): Aνω του €1 δισ. ο στόχος για το πρώτο Εθνικό Επενδυτικό Ταμείο

    Με μία δύναμη πυρός που θα ξεκινήσει με μερικές εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ και στόχο να...

    Πήρε τον τελικό με τον Ολυμπιακό Β’ η Παναχαϊκή και τον έσπρωξε στη Γ’ Εθνική!

    Αποφασιστικό άλμα παραμονής για την Παναχαϊκή! Οι Πατρινοί επικράτησαν με...

    Ιράκ: Νέος νόμος προβλέπει ποινές έως και 15 χρόνια κάθειρξη για ομοφυλοφιλικές σχέσεις

    Το κοινοβούλιο του Ιράκ υιοθέτησε χθες Σάββατο νομοσχέδιο που ποινικοποιεί τις...