To Tucson είναι το πληρέστερο σε εκδόσεις αυτοκίνητο της κατηγορίας του, μια και πέραν από τις ήπια υβριδικές εκδόσεις διαθέτει πλήρως υβριδική αλλά και plug in τετρακίνητη έκδοση που του δίνει και τη δυνατότητα κίνησης αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια.
Το μηχανικό σύνολο αποτελείται από τον χιλιοεξακοσάρη τούρμπο τετρακύλινδρο κινητήρα των 180 ίππων και των 26 κιλών ροπής, που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και κινεί μηχανικά και τους 4 τροχούς του αυτοκινήτου. Στο μηχανικό σύνολο υπάρχει και ένας ηλεκτροκινητήρας 91 ίππων που ανεβάζει τη συνολική απόδοση του συνόλου στους 265 ίππους και στα 35 κιλά ροπής, με τα 0-100 να ολοκληρώνονται σε περίπου 8 δευτερόλεπτα. Η κατανάλωση στο πλαίσιο της δοκιμής με την μπαταρία πλήρως φορτισμένη διατηρήθηκε κοντά στα 6,5 λίτρα / 100 χλμ. Η φόρτισή της γίνεται από την ανάκτηση ενέργειας του αυτοκινήτου αλλά και με τη χρήση φορτιστή εναλλασσόμενου ρεύματος, με τη φόρτιση να διαρκεί από 2 έως 6 ώρες. Η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 40 χιλιόμετρα, με το αυτοκίνητο να μπορεί να καλύψει χωρίς βενζίνη τις καθημερινές μετακινήσεις εντός πόλης.
Η κύλιση του αυτοκινήτου δεν παρουσιάζει κάποια ουσιαστική αλλαγή. Το βάρος είναι αυξημένο, με τη σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης να το διαχειρίζεται σωστά. Η συχνή απενεργοποίηση του κινητήρα αυξάνει την ησυχία στην καμπίνα.
Στον δρόμο η αυξημένη πρόσφυση λόγω της τετρακίνησης βοηθά αρκετά το σύνολο, που δείχνει να διαχειρίζεται καλά τη ροπή και το βάρος. Είναι αρκετά αποτελεσματικό ακόμα και σε σφιχτά κομμάτια, με το τιμόνι και τα φρένα να είναι δυνατά και με σωστή πληροφόρηση. Στο ταξίδι παραμένει οικονομικό και άνετο ακόμα και με υψηλές ταχύτητες. Εντός πόλης η ηλεκτρική αυτονομία εξασφαλίζει πολύ χαμηλό κόστος κίνησης. Εκτός δρόμου τα 17 εκατοστά απόστασης από το έδαφος δεν είναι πολλά, η τετρακίνηση όμως και η ρύθμισή της για διαφορετικά εδάφη προσφέρει τη μέγιστη πρόσφυση σε κάθε περίπτωση.
Στο εσωτερικό οι διαφορές περιορίζονται στο κομμάτι του επιπέδου εξοπλισμού, με την premium έκδοση να είναι η βασική έκδοση για το plug in. Η εικόνα παραμένει σύγχρονη και τα υλικά ποιοτικά και με καλή συναρμογή. Οι χώροι για τους επιβάτες δεν αλλάζουν και παραμένουν αρκετά άνετοι. Το πορτμπαγκάζ διαμορφώνεται στα 558 λίτρα λόγω της τετρακίνησης, μια και οι μπαταρίες είναι τοποθετημένες στο πάτωμα του αυτοκινήτου.
Το Tucson είναι ένα από τα πιο ολοκληρωμένα αυτοκίνητα της κατηγορίας των μεσαίων SUV, με επιλογές για όλες τις ανάγκες μετακίνησης. Στην κορυφή όλων αυτών των επιλογών βρίσκεται το plug in υβριδικό που συνδυάζει τετρακίνηση, επιδόσεις αλλά και αμιγώς ηλεκτρική κίνηση για τον αστικό κύκλο, με την τιμή του να ξεκινά από τα 48.690 ευρώ.