Πώς κινήθηκε η αγορά ένδυσης το α’ τετράμηνο του 2023

    Ημερομηνία:

    Άνοδο λιανικών πωλήσεων σε ποσοστό 23,6% στην εγχώρια αγορά, και μείωση εξαγωγών και εισαγωγών κατά 7,3% και 3,6% αντίστοιχα, παρουσίασε στο πρώτο τετράμηνο του 2023 η αλυσίδα ένδυσης και κλωστοϋφαντουργίας, όπως γνωστοποιεί με σημερινή του ανακοίνωση ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πλεκτικής και Ετοίμου Ενδύματος Ελλάδας (ΣΕΠΕΕ).

    Συγκεκριμένα, οι λιανικές πωλήσεις ενδυμάτων στην ελληνική αγορά ανήλθαν στο πρώτο τετράμηνο φέτος σε 848 εκατ. ευρώ, έναντι των 686 εκατ. ευρώ στο αντίστοιχο περσινό διάστημα. Στον αντίποδα, η συνολική αξία των εξαγωγών της αλυσίδας ένδυσης και κλωστοϋφαντουργίας υποχώρησε στα 735 εκατ. ευρώ, από 793 εκατ. ευρώ στο πρώτο τετράμηνο του 2022, με τις εξαγωγές των ενδυμάτων να παρουσιάζουν μείωση κατά 11%, της κλωστοϋφαντουργίας κατά 7,1% και του βαμβακιού κατά 2,2%.

    Πτωτική πορεία ακολούθησαν και οι εισαγωγές της αλυσίδας ένδυσης και κλωστοϋφαντουργίας στη χώρα μας στο πρώτο τετράμηνο φέτος, και συγκεκριμένα διαμορφώθηκαν σε 1,134 δισ. ευρώ, από 1,177 δισ. ευρώ στο πρώτο τετράμηνο του 2022. Σύμφωνα, δε, με τον ΣΕΠΕΕ, η μείωση των εισαγωγών της κλωστοϋτφαντουργίας ήταν μεγαλύτερη και διαμορφώθηκε στο ποσοστό του 9,9%.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Μέλι και γιαούρτι: Το απροσδόκητο όφελος για το έντερο, που ανακάλυψε νέα μελέτη

    Εάν απολαμβάνετε ένα μπολ με γιαούρτι για πρωϊνό, η προσθήκη μιας κουταλιάς μέλι,...

    12 τρόφιμα φουλ σε βιταμίνη D

    Πέρα από τις βιταμίνες σε χάπια και τα συμπληρώματα διατροφής, μπορούμε...

    Η βιταμίνη που διώχνει την κακή διάθεση και δίνει ενέργεια

    Η έλλειψη ενέργειας συχνά οδηγεί σε κακή διάθεση, ενώ...

    Κάμαλα Χάρις: Ζητά από τον Τραμπ να γίνει όλο το ντιμπέιτ με ανοιχτά μικρόφωνα

    Η Κάμαλα Χάρις η διεκδικήτρια του προεδρικού θώκου στις εκλογές του...
    Best Shop