Έως το τέλος του χρόνου επεκτάθηκε το «καλάθι του νοικοκυριού». Όπως επισημαίνουν εκπρόσωποι των αλυσίδων σούπερ μάρκετ πρόκειται για μια δράση η οποία το τελευταίο διάστημα έχει ατονήσει με τους περισσότερους καταναλωτές να στρέφουν το ενδιαφέρον τους στις προσφορές που γίνονται εκτός του «καλαθιού του νοικοκυριού».
Σύμφωνα με πληροφορίες, ήδη αναζητούνται τρόποι προκειμένου να αναθερμανθεί το αγοραστικό ενδιαφέρον των καταναλωτών.
Στο πλαίσιο αυτό το αμέσως επόμενο διάστημα αναμένεται να ανανεωθούν οι κατηγορίες που το απαρτίζουν καταργώντας κάποιες οι οποίες δεν παρουσιάζουν ιδιαίτερο εμπορικό ενδιαφέρον. Κατηγορίες προϊόντων τις οποίες πρόκειται να τις αντικαταστήσουν με κάποιες άλλες οι οποίες έχουν μεγαλύτερο αγοραστικό ενδιαφέρον.