Ο β’ κύκλος του Προγράμματος καλοκαιρινών προβολών στο The Bold Type Hotel στην οδό Γερμανού απέναντι από την πλ. Αγίου Γεωργίου και το Αρχαίο Ωδείο ξεκινά τη Δευτέρα 7 Αυγούστου 2023 με την εξαιρετική και υποψήφια για 7 βραβεία Όσκαρ ταινία του Στίβεν Σπίλμπεργκ, «The Fabelmans» παραγωγής 2022.
Στην σχετική ανακοίνωση επισημαίνεται ότι η συμμετοχή της Κινηματογραφικής Λέσχης Πάτρας αφορά μόνο στο κινηματογραφικό μέρος των προβολών και προσφέρεται αφιλοκερδώς.
Έτσι η νέα εμπειρία συνδυασμού της αγαπημένης μας ψυχαγωγίας με φαγητό, θα διαρκέσει όλο σχεδόν το φετινό καλοκαίρι, κάθε Δευτέρα στον χώρο αυτό στο κέντρο της Πάτρας.
Πιστεύουμε ότι αυτή η εμπειρία είναι για όλους ευχάριστη, πλήρης και συγχρόνως οικονομικά ανεκτή (για την παρακολούθηση της ταινίας και το φαγητό, χωρίς ποτό, καταβάλλεται το ποσό των 20,00 ευρώ).
Οι ταινίες είναι οι εξής:
1. 7.8.2023 The Fabelmans σε σκηνοθεσία Στίβεν Σπίλμπεργκ, Η.Π.Α. 2022
2. 14.8.2023 Ο Μεγάλος Λεμπόφσκι Τζόελ-Ίθαν Κοέν Η.Π.Α. 1998
3. 21.8.2023 Διακοπές στη Ρώμη Γουίλιαμ Γουάιλερ Η.Π.Α. 1953
4. 28.8.2023 Απόφαση Φυγής Παρκ Τσαν-γουκ Ν. Κορέα 2022
5. 4.9.2023 Η Μεγάλη Σκηνή Ζανγκ Γιμού Κίνα 2020
6. 11.9.2023 Η Μάγκι έχει σχέδιο Ρεμπέκα Μίλερ Η.Π.Α. 2015
7. 18.9.2023 Χρονικό ενός εφήμερου έρωτα σε σκηνοθεσία Εμανουέλ Μουρέ Γαλλία 2022
8. 25.9.2023 “1976” Μανουέλα Μαρτέλι Χιλή 2022
9. 2.10.2023 Κορσές σε σκηνοθεσία Μαρί Κρόιτσερ με την Βίκ Κρεπς Αυστρία 2022.
Ώρα έναρξης της κάθε προβολής: 21.15.
Οι ταινίες είναι όλες εξαιρετικές, πολλές από αυτές νέες που θα δούμε στην Πάτρα για πρώτη φορά.
Σας περιμένουμε! Καλό θα ήταν να προηγηθεί τηλεφωνική κράτηση στο τηλέφωνο που δίνεται παρακάτω, δεδομένου ότι η δυναμικότητα του χώρου είναι περιορισμένη, αφορά δηλαδή 80 άτομα.
*The Bold Type Hotel (οδός Γερμανού 10-12, Πάτρα 262 25 στην Πλατεία Αγίου Γεωργίου, Τηλ. 2610.220012).
«The Fabelmans»
Σκηνοθεσία: Στίβεν Σπίλμπεργκ
Παίζουν οι ηθοποιοί: Μισέλ Γουίλιαμς, Πολ Ντάνο, Σεθ Ρόγκεν, Γκάμπριελ ΛαΜπέλ, Τζίνι Μπερλίν, Τζούλια Μπάτερς, Τζουντ Χιρς.
Χώρα: Η.Π.Α. (Έγχρωμη)
Διάρκεια: 151 λεπτά.
Ο πιο επιδραστικός σκηνοθέτης του μοντέρνου σινεμά υπογράφει μια προσεκτικά τακτοποιημένη μα αληθινά συγκινητική αυτοβιογραφία.
Με αυτή την ημιαυτοβιογραφική κατάθεση ψυχής για την επουλωτική δύναμη του σινεμά, ο Σπίλμπεργκ αποδεικνύει ότι είναι ο καλύτερος, ο ικανότερος, ο πιο τίμιος κινηματογραφικός παραμυθάς της blockbuster γενιάς μας.
Νιου Τζέρσει, 1952. Μία παγωμένη νύχτα, ο Μπερτ και η Μίτζι Φέιμπελμαν παίρνουν τον μικρό γιο τους Σάμι για να δει την πρώτη του ταινία στο σινεμά της γειτονιάς. Κουρνιασμένος στην ασφάλεια της αγκαλιάς του μπαμπά και της μαμάς, ο Σάμι μαγεύεται, τρομάζει και συγκλονίζεται με το «The Greatest Show on Earth» του Σεσίλ Μπ. ΝτεΜίλ. Ειδικά η σκηνή της σύγκρουσης του τρένου αποτυπώνεται μέσα του, τον κάνει να πετάγεται τα βράδια από το κρεβάτι του. Οι γονείς του Σάμι του λένε: «οι ταινίες είναι όνειρα που κανείς ποτέ δεν ξεχνάει». Και κάπως έτσι ο Σάμι ερωτεύεται το σινεμά.
Oι Φέιμπελμαν δεν είναι η πραγματική οικογένεια του Στίβεν Σπίλμπεργκ. Δεν είναι οι Σπίλμπεργκ. Γιατί πολύ πιθανόν ο πιτσιρικάς σκηνοθέτης να μην είχε δείξει αυτή την βαθιά κατανόηση στις αμαρτίες των ενηλίκων, να μην είχε φανεί τόσο ώριμος μπροστά στην γεμάτη ατέλειες φύση των γονιών του. Πολύ πιθανόν η διάλυση της οικογένειας του να τον είχε για χρόνια διαλύσει κι εκείνον. Να τον είχε ενηλικιώσει με πίκρα και παράπονο.
«Φέιμπελμαν, η ζωή δεν είναι ταινία» ξεστομίζει ένας συμμαθητής του στον 18χρονο Σάμι. Κι εκείνος χαμογελά, γιατί κάτι ξέρει καλύτερα. Μπορεί να δει 60 χρόνια στο μέλλον, όπου θα κάνει αυτό ακριβώς: τη ζωή του Αρντολντ, της Λία και του Στίβι Σπίλμπεργκ, ταινία.
Μία ταινία αγάπης για όσους κι όσα τον έπλασαν. Και, φυσικά, ένα παθιασμένο ερωτικό γράμμα στο ίδιο το σινεμά. Που ευτυχώς του έσωσε τη ζωή. Κι εκείνος με τη σειρά του έσωσε τις δικές μας.