ΕΛΜΕ ΑΧΑΪΑΣ: Καλεί τους καθηγητές να μην προχωρήσουν σε τηλε-διαγώνισμα

    Ημερομηνία:

    Σε ανακοίνωση αναφέρεται:

    Το ΔΣ της Α΄ ΕΛΜΕ Αχαΐας χαιρετίζει τη μεγάλη συμμετοχή των συναδέλφων στη χθεσινή τηλε-συζήτηση. Μίλησαν πολλοί συνάδελφοι, κατατέθηκαν προτάσεις, εκφράστηκε έντονος προβληματισμός για όλα τα θέματα που αφορούν την τηλεκπαίδευση, ενώ επιβεβαιώθηκε μέσω τοποθετήσεων η πλήρης αντίθεση των συναδέλφων στο θέμα των τηλεδιαγωνισμάτων και εν μέρει στο θέμα της κατάθεσης βαθμολογίας Α΄ τετραμήνου.

    Παρά την κοινή διαπίστωση ότι η ΕξΑΕ δεν μπορεί να θεωρηθεί επαρκής μαθησιακή διαδικασία, παρά τους/τις  χιλιάδες μαθητές/τριες που έχουν αποκλειστεί από την ΕξΑΕ, παρά τα τεράστια κενά που μέχρι σήμερα δεν έχουν καλυφθεί από το ΥΠΑΙΘ, παρά την ψυχική και παιδαγωγική εξουθένωση των μαθητών/τριων, το ΥΠΑΙΘ, μετά και την απαράδεκτη οδηγία για καταχώριση απουσιών στους/στις μη συμμετέχοντες/ουσες μαθητές/τριες, εκδίδει μία ακόμη αντιπαιδαγωγική οδηγία, περί «τηλεαξιολόγησης» των μαθητών/τριών, η οποία διατηρεί ως βασική παράμετρο τις γραπτές δοκιμασίες (διαγωνίσματα).

    Είναι φανερό ότι  η ηγεσία του υπουργείου, εκτός από  παιδαγωγική και εκπαιδευτική άγνοια, διακατέχεται και από άγνοια της εκπαιδευτικής νομοθεσίας. Επικαλείται την ισχύουσα νομοθεσία, αλλά φαίνεται να μη γνωρίζει πως σε ό,τι αφορά στην αξιολόγηση των μαθητών στο Λύκειο,  σε αυτήν προβλέπεται: «Αν για λόγους αντικειμενικούς δεν πραγματοποιηθεί η ωριαία γραπτή δοκιμασία του πρώτου τετραμήνου, στο δεύτερο τετράμηνο διενεργούνται δύο (2) ωριαίες γραπτές δοκιμασίες» (παρ. 1  του αρθ.103, ν.4610/2019) και επιπλέον προβλέπεται η δυνατότητα να μην κατατεθεί βαθμολογία με αιτιολογημένη σημείωση του/της διδάσκοντα/ουσας (παρ.4 και 7 του αρθ. 103, ν.4610/2019).

    Το ίδιο και για την αξιολόγηση των μαθητών του Γυμνασίου, όπου στο  άρθρο 12 του Π.δ 126 ορίζεται ότι: «Αν σε ένα μάθημα για κάποιο λόγο λείπει ο βαθμός του ενός από τα δύο τετράμηνα, ως βαθμός επίδοσης για αυτό το τετράμηνο θεωρείται ο βαθμός του άλλου τετραμήνου».

    Αντιθέτως, σε καμία διάταξη της κείμενης νομοθεσίας δεν προβλέπεται «τηλεαξιολόγηση» των μαθητών.

    Η Α΄ ΕΛΜΕ Αχαΐας ζητά:

    Ανοικτά σχολεία με το πολύ 15 μαθητές ανά τμήμα, με όλα τα μέτρα ασφάλειας.
    Διορισμούς εκπαιδευτικού προσωπικού, καθώς και προσωπικού καθαριότητας.
    Μη προσμέτρηση των απουσιών της τηλε-εκπαίδευσης στο χαρακτηρισμό φοίτησης.
    Άμεση μείωση της διδακτέας και εξεταστέας ύλης για όλες τις τάξεις και επανάληψη της εξ αποστάσεως διδαχθείσας ύλης, μόλις ανοίξουν τα σχολεία
    Κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων

    Επιπλέον καλούμε τα μέλη μας να μην προχωρήσουν σε κανένα τηλε-διαγώνισμα και σε καμία μορφή τηλε-αξιολόγησης, σεβόμενοι την αξιοπρέπειά μας, τους μαθητές μας, την ίδια τη διαδικασία της μάθησης και το δημόσιο σχολείο.

    Τέλος καλούμε την ΟΛΜΕ να προγραμματίσει Γ.Σ. προέδρων.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Πώς αντιδρούν οι κρεοπώλες στις διπλές τιμές στα ταμπελάκια, μία για το χωράφι και μία στο ράφι;

    Πληθωριστικές πιέσεις στα τρόφιμα καταγράφηκαν και τον περασμένο μήνα,...

    ΠΟΥ: Ένα στα επτά παιδιά και εφήβους που ζουν στην Ευρώπη αντιμετωπίζει ψυχική διαταραχή

    Το Περιφερειακό Γραφείο του ΠΟΥ για την Ευρώπη παρουσίασε νέα έκθεση...

    Τραγωδία στο Καραμανδάνειο – Κατέληξε το 4χρονο αγοράκι από την Δυτική Αχαϊα

    Σκηνές αρχαίας τραγωδίας εκτυλίσσονται αυτή την ώρα στο Καραμανδάνειο...

    Ουκρανία: Σε σκάνδαλο διαφθοράς εμπλέκεται συνεργάτης του Ζελένσκι – Διέφυγε στο εξωτερικό με αεροπλάνο

    Το γραφείο καταπολέμησης της διαφθοράς στην Ουκρανία ανακοίνωσε ότι διεξάγει έρευνα...