Η αντιδρόμηση της Κανακάρη «ταλαιπωρεί» την Πάτρα πάνω από 6 χρόνια, και ενώ το έργο είναι στην τελική του ευθεία και οι υποδομές έχουν εγκατασταθεί ακόμη και σε άλλες οδούς (Κορίνθου, Γούναρη κλπ), δεν υπήρχε καν στην «προεκλογική αντζέντα»! Λογικό, αφού από τη μία πλευρά δεν υπήρχε κάτι νεώτερο αφού η μελέτη για την κίνηση λεωφορείων έχει «κολλήσει» ενώ από την άλλη πλευρά το όλο θέμα έμοιαζε με «καυτή πατάτα»! Τελικά όμως όλα δείχνουν πως μετά τις εκλογές και αφού «εγκατασταθεί» η νέα δημοτική Αρχή, η αντιδρόμηση… θα έλθει πάλι στο προσκήνιο και αυτή τη φορά με… τελικό σχέδιο! Σύμφωνα με πληροφορίες το χρονοδιάγραμμα για να «ξεκολλήσει» το έργο, κάνει λόγο για τις αρχές του 2024. Η μελέτη για την διέλευση των λεωφορείων του Αστικού ΚΤΕΛ, με βάση τον νέο οδικό χάρτη της Πάτρας η οποία είχε καθυστερήσει πάνω από δύο χρόνια και ήταν το κύριο εμπόδιο για να προχωρήσει το έργο, βρίσκεται πλέον στα χέρια της δημοτικής αρχής. Αυτό που μένει για να φτάσουμε στην τελική ευθεία είναι η έγκριση αδειοδότησης της αλλαγής κατεύθυνσης των φωτεινών σηματοδοτών από τα σημεία και τις οδούς που θα περνούν τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ. Στη συνέχεια η μελέτη με τις προτάσεις και τις εισηγήσεις της θα εγκριθεί από την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής και από εκεί στο δημοτικό συμβούλιο όπου το θέμα θα συζητηθεί από τις παρατάξεις της αντιπολίτευσης και από τους εμπλεκόμενους επαγγελματικούς φορείς. Θα πρέπει να υπενθυμίσουμε ότι οι αλλαγές που αναφέρει η μελέτη και η βασική της πρόταση για την διέλευση των λεωφορείων στο νέο οδικό χάρτη που θέλει την αντιδρόμηση της Κανακάρη και της Κορίνθου, αλλά και μια σειρά παρεμβάσεων και σε άλλα σημεία της πόλης, είναι οι εξής:
Αντιδρόμηση της Αράτου η οποία θα κατεβαίνει πλέον από τις παρυφές του Δασυλλίου προς το λιμάνι και η αντιδρόμηση της Ζαΐμη που θα ανεβαίνει πια από το λιμάνι προς το Βλατερό.
Η Μαιζώνος από το ύψος της πλατείας Όλγας και έως στην Καρόλου, αλλά και όλη η Κωνσταντινουπόλεως έως στην Αγία Σοφίας αντιδρομείται, ενώ η Αγίας Σοφίας γίνεται δρόμος διπλής κατεύθυνσης.
Θα υπάρξουν αλλαγές και στον κόμβο Κουρτέση στον οποίον όπως είναι γνωστό επικρατεί κυκλοφοριακό κομφούζιο σε καθημερινή βάση. Είναι βέβαιο πάντως ότι θα συνεχιστούν οι αντιδράσεις από κατοίκους και επαγγελματίες της Κανακάρη που θεωρούν ότι το έργο έχει παγώσει οριστικά! Μάλλον όμως κάνουν λάθος. Οι κάτοικοι έχουν επισημάνει πως στην πράξη το σχέδιο της δημοτικής Αρχής θα αποτύχει και η αντιδρόμηση θα αποτελέσει κυκλοφοριακό Γολγοθά για τους οδηγούς (και όχι μόνο εξαιτίας των ανηφορικών τμημάτων της οδού κοντά στις οδούς Νόρμαν και πριν την Γκότση).