ΑΡΑΞΟΣ: Αυτό το αεροδρόμιο ποιος θα το πάρει…;

    Ημερομηνία:

    του Αχιλλέα Ροδίτη |

    Τον Ιούνιο του 2022 η εφημερίδα «Πολιτεία» είχε αποκαλύψει το ενδιαφέρον που είχε εκδηλωθεί από τον  Πρόεδρο της Aegean και Olympic Air κ. Ευτύχιο Βασιλάκη, για πιθανή αγορά του αεροδρομίου του Αράξου.

    Ήταν μια φήμη, βάσιμη όμως, που είχε αρκετά μεγάλο εύρος πραγμάτωσης καθώς ο Mr Aegean θεωρείται ένας από τους εγχώριους «παίκτες» στην υπόθεση των προς αξιοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας από το υπερταμείο (με την Fraport Greece να είναι το τιμόνι της μεγαλύτερης επενδυτικής προσπάθειας των νεότερων χρόνων).

     

    ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ;

    Κι η πιθανότητα ενδιαφέροντος από τον εν λόγω επενδυτή θεωρήθηκε ύψιστης σημασίας αφότου το όνομα του «έπαιξε», τότε, και για το αεροδρόμιο «Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος» της Καλαμάτας.

    Φθάνοντας όμως στο τωρινό «διά ταύτα» τα νεότερα δεν είναι ευοίωνα για τον Άραξο. Διότι μάλλον το όποιο επενδυτικό ενδιαφέρον είναι «πεταμένο» στο «καλάθι αχρήστων» εξαιτίας του γεγονότος ότι για ανακάμψει χρειάζεται πολύ μεγάλη αναβάθμιση, όχι για να γίνει σύγχρονο, αλλά για να αποκτήσει τα στοιχειώδη που απαιτούνται. Διότι ακόμα κι αν φέτος σπάσαμε το ρεκόρ που θέλαμε, με τους διακινούμενους επιβάτες να ξεπέρασαν τους 150 χιλιάδες, αυτό δεν καθιστά κερδοφόρα μια επένδυση.

    Άνθρωποι που γνωρίζουν μιλούν για ανάγκες που προηγουμένως πρέπει να καλυφθούν έτσι ώστε να εκδηλωθεί το όποιο ενδιαφέρον ενός σοβαρού επενδυτή. Αλλιώς, αυτό, μαζί με τα υπόλοιπα περιφερειακά αεροδρόμια, θα μείνουν στο «Ταμείο» να περιμένουν τον «Αγοραστή» ο οποίος ποτέ δεν θα ‘ρχεται…

     

    ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ ΠΡΟΣ ΠΩΛΗΣΗ

    Τα περιφερειακά αεροδρόμια έχουν κατηγοριοποιηθεί σε τρία clusters: Στο πρώτο, εκείνα με «υψηλή» επιβατική κίνηση, άνω δηλαδή των 100.000 επιβατών ετησίως. Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν τα αεροδρόμια Καλαμάτας, Χίου, Αλεξανδρούπολης, Καρπάθου και Αράξου.

    Στη δεύτερη κατηγορία, της «μεσαίας» επιβατικής κίνησης, δηλαδή από 30.000 έως 100.000 επιβάτες ετησίως, ανήκουν: Λήμνος, Ιωάννινα, Μήλος, Νάξος, Πάρος, Ικαρία, Κύθηρα.

    Και στην Τρίτη κατηγορία, «χαμηλής» κίνησης, κάτω των 30.000 επιβατών ετησίως: Λέρος, Σητεία, Ν. Αγχίαλος, Κάλυμνος, Σκύρος, Σύρος, Αστυπάλαια, Καστελόριζο, Καστοριά, Κάσος, Κοζάνη.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    ΟΠΕΚΑ – Επιδόματα: Ποια καταβάλλονται τη Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου

    Οι δικαιούχοι των επιδομάτων Παιδιού, Στέγασης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης...

    Εμβόλια m-RNA: Η μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου

    Η επαναστατική αλλαγή στη θεραπευτική του καρκίνου ξεκίνησε το...

    Πώς εξελίσσεται το επενδυτικό πλάνο της Dimand

    Τετραπλάσιο τζίρο, ο οποίος διαμορφώθηκε στα 16,6 εκατ. ευρώ...

    ΔΥΠΑ-ΕΦΚΑ: Ποιοι πληρώνονται έως τις 4 Οκτωβρίου

    Στο πλαίσιο των προγραμματισμένων καταβολών του e-ΕΦΚΑ και της...
    Best Shop