Σε ανακοίνωσή του ο Εμπορικός Σύλλογος αναφέρει:
Πριν από επτά χρόνια δοκιμάστηκε για πρώτη φορά η –προερχόμενη από το εξωτερικό- καταναλωτική προωθητική ενέργεια, η επονομαζόμενη ως «Black Friday». Σύμφωνα με αυτήν, την τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου πραγματοποιούνται εκτεταμένες προσφορές προϊόντων. Στην χώρα μας ξεκίνησε κυρίως σε κλάδους όπως τα ηλεκτρικά είδη και τα προϊόντα τεχνολογίας, αλλά επεκτάθηκε στο σύνολο σχεδόν του εμπορίου και των υπηρεσιών. Είναι αλήθεια ότι η Black Friday, η οποία για φέτος θα πραγματοποιηθεί στις 24 Νοεμβρίου, ξεκίνησε μεν από τις Ηνωμένες Πολιτείες αλλά κατά τα τελευταία χρόνια έχει καθιερωθεί διεθνώς ως παγκόσμια εμπορική «γιορτή».
Δεδομένου ότι αυτή η προωθητική ενέργεια συνήθως πραγματοποιείται κατά κύριο λόγο από πολυεθνικές επιχειρήσεις, θεωρούμε ότι δεν πρέπει να αφήσουμε αυτό το πεδίο ελεύθερο μόνο για τους μεγάλους, αλλά να επωφεληθούν και οι τοπικοί μικροί και μεσαίοι επιχειρηματίες και κατ’ επέκταση οι καταναλωτές. Στο πλαίσιο αυτό, ο Εμπορικός & Εισαγωγικός Σύλλογος Πατρών προτρέπει τα Μέλη του να επωφεληθούν της ημέρας αυτής προσφέροντας πραγματικές εκπτώσεις και χαμηλές τιμές στους καταναλωτές.
Για όσους συμμετάσχουν στην προωθητική ενέργεια, χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή, καθώς εφαρμόζονται οι όροι και κανόνες της Υπουργικής Απόφασης 56885/19-11-2014 για τις προσφορές και προωθητικές ενέργειες. Συγκεκριμένα, θα πρέπει να αναγράφονται ευκρινώς η παλαιά και η νέα μειωμένη τιμή των προϊόντων και προαιρετικά το ποσοστό της μείωσης σε εμφανή σημεία του καταστήματος και οπωσδήποτε στα σημεία που πωλούνται τα προϊόντα. Σε κάθε περίπτωση δεν επιτρέπεται η προσφορά ειδών των οποίων η ποσότητα υπερβαίνει το πενήντα (50%) του συνόλου των κωδικών που διαθέτει το κατάστημα και αυτό ισχύει και για την Black Friday.
Για ακόμη μία φορά η Κυβέρνηση υπακούοντας στις απαιτήσεις των πολυεθνικών και εφαρμόζοντας το σχέδιό της για πλήρη κατάργηση της Κυριακάτικης αργίας βάζει από το παράθυρο την Κυριακή 26 Νοέμβρη.
Καλούμε τους καταναλωτές, να είναι προσεκτικοί, να μην παρασυρθούν από τον καταιγισμό των διαφημίσεων των πολυεθνικών αλυσίδων, ούτως ώστε να επωφεληθούν των πραγματικών εκπτώσεων και χαμηλών τιμών.
Να προτιμήσουν τα τοπικά καταστήματα που έχουν όλα αυτά τα χρόνια κερδίσει την εμπιστοσύνη τους με την ποιότητα των προϊόντων και υπηρεσιών τους και που επαναεπενδύουν τα χρήματά τους στην πόλη