Εκπτώσεις 50% σε ρούχα, παπούτσια αλλά και είδη προσωπικής φροντίδας και καλλυντικά με την έναρξη χθες Δευτέρα των χειμερινών εκπτώσεων ενώ υψηλές προσφορές σε περιορισμένα όμως είδη, καταγράφονται σε ηλεκτρικά και οικιακό εξοπλισμό.
Η εικόνα των προσφορών συνάδει με την περίοδο των χειμερινών εκπτώσεων του 2023, με τον αναμενόμενο τζίρο όμως να υπολογίζεται ότι, σε όλη τη χώρα, θα είναι μεγαλύτερος και θα ξεπεράσει τα 6 δισ. ευρώ, εφόσον επιβεβαιωθούν οι προβλέψεις.
Η έναρξη των χειμερινών εκπτώσεων καταφανώς υστερεί σε επίπεδο τιμών και ειδών εκπτωτικά γεγονότα όπως η Black Friday του περασμένου Νοεμβρίου η οποία επεκτάθηκε σε 10ήμερο μαζικών αγορών και στην Πάτρα. Σε κάθε περίπτωση όμως αυτή την περίοδο τα εποχικά είδη κυριαρχούν στις ταμπέλες με τις μειωμένες τιμές καθώς το σύνολο των εμπόρων προσδοκά ότι το δίμηνο του Ιανουαρίου- Φεβρουαρίου είναι η περίοδος εκκαθάρισης των αποθεμάτων που υπάρχουν σε εποχικά, χειμερινά, είδη. Τα ποσοστά των προσφερόμενων εκπτώσεων δεν αφορούν όλη την γκάμα των αποθεμάτων, ωστόσο έως και τις 29 Φεβρουαρίου που είναι η λήξη των εκπτώσεων, τα είδη σε προσφορά θα αυξάνονται.
Παράγοντες της αγοράς εκτιμούν ότι κατά την εορταστική περίοδο που προηγήθηκε δεν καλύφθηκαν πλήρως οι ανάγκες της κατανάλωσης για αγαθά καθώς η ακρίβεια σε σειρά ειδών καθημερινών προϊόντων απαγόρευσε στους καταναλωτές να είναι «σφιχτοί» στα έξοδα, ακόμη και αυτά του «εορταστικού πορτοφολιού». Οι ανάγκες παραμένουν με τις επιχειρήσεις να θεωρούν ότι το κοινό αναμένει τις χειμερινές εκπτώσεις για να κινηθεί…
Μέσα στις εκπτώσεις, ο ανταγωνισμός για την απόκτηση μεριδίων αγοράς μεταξύ τοπικών επιχειρήσεων αλλά και μεγάλων αλυσίδων του εμπορίου, θα είναι αυξημένος, γεγονός που θα ωφελήσει τους καταναλωτές.