Τα προγράμματα που επιτρέπουν στους καταναλωτές των ΗΠΑ να πληρώνουν σε δόσεις συνέβαλαν στη δημιουργία ρεκόρ 222,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε ηλεκτρονικές αγορές το τελευταίο δίμηνο του 2023, σύμφωνα με την Adobe Analytics.
Πρόκειται για αύξηση 4,9% στις αγορές μέσω διαδικτύου, συγκριτικά με την ίδια περίοδο το 2022, σύμφωνα με το Bloomberg.
Η χρήση των χρηματοδοτικών προγραμμάτων Buy Now Pay Later έφτασε στο ιστορικό υψηλό αγορών ύψους 16,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων αυτή την περίοδο, 14% περισσότερο από ό,τι για τις δαπάνες των διακοπών του περασμένου έτους.
Οι εκπτώσεις οδήγησαν επίσης, τις αγορές στο τέλος του έτους, με την Adobe να αναφέρει μειώσεις τιμών στις ηλεκτρονικές συσκευές, οι οποίες ήταν μεγαλύτερες από ό,τι πριν από ένα χρόνο. Τα παιχνίδια και τα ρούχα είχαν επίσης σημαντικές εκπτώσεις.
«Σε ένα αβέβαιο περιβάλλον ζήτησης, οι λιανέμποροι στηρίχτηκαν σε εκπτώσεις και ευέλικτους τρόπους πληρωμής για να προσελκύσουν τους καταναλωτές αυτή την εορταστική περίοδο», δήλωσε ο Vivek Pandya, επικεφαλής αναλυτής της Adobe Digital Insights.
Η περίοδος των εορταστικών αγορών συνέχισε τις τάσεις που υπήρχαν όλο το χρόνο. Οι τιμές του ηλεκτρονικού εμπορίου έχουν μειωθεί εδώ και περισσότερο από ένα χρόνο, σύμφωνα με τον δείκτη τιμών της Adobe Digital, ο οποίος παρακολουθεί τις διαδικτυακές τιμές σε 18 κατηγορίες προϊόντων. Και τα ευέλικτα πλάνα πληρωμών αντιπροσώπευαν συνολικά 75 δισεκατομμύρια δολάρια σε διαδικτυακές δαπάνες το 2023, 14% περισσότερο από το 2022.