Η Mustang Mach-E είναι το μεγάλο στοίχημα της Ford στον κόσμο των ηλεκτρικών και για να βεβαιωθείτε ότι είναι κατάλληλα φουτουριστικό, οι σχεδιαστές επέλεξαν να μην προσθέσουν παραδοσιακές λαβές θυρών.
Είναι ένα κλασικό τέχνασμα που κάνει τα οχήματα να φαίνονται κομψά, αλλά οι σχεδιαστές πρέπει ακόμη να βρουν έναν τρόπο να αφήσουν τους ανθρώπους να μπουν εύκολα στο αυτοκίνητο.
Η λύση της Ford είναι τα μικρά κουμπιά στις κολόνες B και C που ανοίγουν τις εμπρός και πίσω πόρτες, αντίστοιχα. Και ενώ η μπροστινή πόρτα έχει μια μικρή λαβή για να σας βοηθήσει να την τραβήξετε, πίσω αυτό δεν συμβαίνει. Όπως εξηγεί ο Doug DeMuro, αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η έρευνα της Ford έδειξε πως οι άνθρωποι απλώς αρπάζουν την χειρολαβή προκειμένου να ανοίξουν την πόρτα.
Πρόσθεσαν μάλιστα και ένα λαστιχένιο τμήμα στο εσωτερικό ώστε δεν χρειάζεται να αγγίξετε γυμνά μέταλλα με τα χέρια σας σε περίπτωση που κάνει πολύ ζεστό ή κρύο.
Υπάρχει όμως ο κίνδυνος, ακόμη και αν είναι μικρός, ότι η πόρτα θα κλείσει στα δάχτυλα των επιβατών. Λοιπόν, πώς το εμπόδισε η Ford να συμβεί αυτό;
Όταν πατάτε το κουμπί η βάση ανοίγει για να αποτρέψει το κλείσιμο της πόρτας στα δάχτυλά σας. Αυτό σας επιτρέπει να ανοίξετε με ασφάλεια την πόρτα και κατόπιν μπορεί να κλείσει χωρίς παρατράγουδα. Η μπροστινή πόρτα έχει επίσης αυτή τη λειτουργία.
Η έλλειψη λαβών θυρών έρχεται με ένα άλλο όφελος, εκτός από την εμφάνιση. Επιτρέπει στην πλευρά του οχήματος να είναι απόλυτα ομαλή, βελτιώνοντας τον συντελεστή οπισθέλκουσας και, επομένως, την αυτονομία. Σε αυτή, η Mach-E δεν απέχει πολύ από το ελαφρώς πιο ακριβό Tesla Model Y.
Οι λαβές των θυρών – ή η έλλειψη αυτών – είναι μόνο ένα από τα πολλά ιδιόμορφα στοιχεία που ανακαλύπτει ο Demuro στην κριτική του για τη Mach-E. Φυσικά την οδήγησε και τη βρήκε σπορ και ελκυστική. Ίσως η Ford να έχει βάλει και εδώ το DNA της.