Στον… ντόκο του Περάματος θα εξακολουθήσει να παραμένει το επιβατηγό – οχηματαγωγό «Ζάκυνθος 1», που μετά από μισό αιώνα στις θάλασσες βγήκε και στο σφυρί, χωρίς όμως να προσελκύσει ενδιαφέρον.
Ο πλειστηριασμός έγινε στις 31 Ιανουαρίου, με επισπεύδουσα τη Sea and Land Services Ε.Ε. και οφειλέτρια την ΑΝΕΖ Α.Ε. (Ανώνυμος Ναυτιλιακή Εταιρεία Ζακύνθου), με τιμή εκκίνησης 599.000 ευρώ, που μάλλον θεωρήθηκε «αλμυρή», καθώς συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις το επόμενο «ταξίδι» έχει προορισμό κάποιο διαλυτήριο πλοίων. Έτσι κατέληξε άγονος «ελλείψει πλειοδοτών».
Το «Ζάκυνθος 1» κατασκευάστηκε στη Δ. Γερμανία το 1973, δηλαδή πριν 51 χρόνια, ενώ μετασκευάστηκε το 1991. Πρόκειται για επιβατηγό – οχηματαγωγό πλοίο πρώην σημαίας Γαλλίας και νυν ελληνικής, το οποίο νηολογήθηκε το 1990 στα νηολόγια β κλάσης του λιμένα Πειραιά.
Έχει ολικό μήκος (LoA) 101,40 μέτρα, μέγιστο πλάτος (BMLD) 16 μέτρα, βάθος νηολόγησης 7,51 μέτρα, ολική χωρητικότητα 2.157,30 (ΚΟΧ), καθαρή χωρητικότητα 1.648,05 (ΚΚΧ).
Περιήλθε στην ΑΝΕΖ Α.Ε., κατά πλήρη κυριότητα, ύστερα από αγορά από την εταιρεία «COMPAGNIE MERIDIONALE DE NAVIGATION» που εδρεύει στη Μασσαλία, αντί ποσού 2.350.000 δολαρίων, τον Μάιο του 1990. Κατά την αυτοψία την ημέρα επιβολής της αναγκαστικής κατάσχεσης, διαπιστώθηκε ότι το πλοίο είναι γενικά λεηλατημένο και έχουν αφαιρεθεί καλώδια σε όλο το εσωτερικό του.