Εκλεισαν αρκετά υποκαταστήματα τραπεζών στην Πάτρα, έμειναν τα ATM ανοιχτά για την εξυπηρέτηση των συναλλασσομένων, όμως αποδεικνύεται στην πράξη πως αν η κάρτα κάποιου «κρατηθεί» από το μηχάνημα, τότε… μάλλον την έχει «πατήσει» για τα καλά! Πατρινή μας κατήγγειλε την εξής προσωπική της περιπέτεια: Το απόγευμα της Πέμπτης, πήγε στο ΑΤΜ στο υποκατάστημα της Εθνικής Τράπεζας στην Πλ. Γεωργίου για να κάνει ανάληψη χρημάτων.
Όμως όπως κάποιες φορές συμβαίνει, το μηχάνημα της «κράτησε» την κάρτα! Αμέσως επικοινώνησε τηλεφωνικά με το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της Εθνικής και στην κυριολεξία… δεν πίστευε στα αυτιά της. Επειδή εκεί που βρίσκεται το ΑΤΜ δεν υπάρχει κατάστημα (οπότε θα μπορούσε το επόμενο πρωινό να απευθυνθεί σε υπαλλήλους και να εξυπηρετηθεί), θα έπρεπε να κλείσει ραντεβού σε κάποιο κατάστημα. Οντως απάντησε θετικά για να λάβει την εξής απάντηση: «Εχουμε ραντεβού στην Πάτρα για τις 27 Φεβρουαρίου»! Υπέστη… σοκ! «Συγγνώμη, δεν έχω μετρητά, θα μείνω χωρίς κάρτα και χρήματα για τέσσερις σχεδόν εβδομάδες»; ρώτησε. Για να λάβει την απάντηση πως… δεν μπορεί να κάνει κάτι άλλο, αυτή είναι η διαδικασία! Αναυδη η Πατρινή! Ρώτησε κάποιον φίλο της– υπάλληλο άλλης τραπέζης και όντως την ενημέρωσε πως… αυτή η διαδικασία προβλέπεται! Συμπέρασμα; Αν έχετε συναλλαγή σε ΑΤΜ το οποίο δεν είναι τοποθετημένο στην πρόσοψη κάποιου καταστήματος θα πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί! Γιατί αν σας κρατήσει την κάρτα… την «βάψατε»!