Σε αναβάθμιση των burgers της προχωρά η διάσημη αλυσίδα fast food McDonald’s.
Ο γίγαντας του γρήγορου φαγητού έχει ξεπεράσει τους ανταγωνιστές του τα τελευταία τρίμηνα, βοηθούμενος από τις αυξήσεις τιμών σε όλο το μενού του και από τους πελάτες με υψηλότερο εισόδημα, οι οποίοι προτιμούν τα McNuggets και τα Big Macs. Παρόλα αυτά, η κίνηση της McDonald’s στις ΗΠΑ υποχώρησε το τρίτο τρίμηνο, καθώς οι πελάτες με χαμηλό εισόδημα μείωσαν τις επισκέψεις τους, σύμφωνα με το CNBC.
Όταν η εταιρεία ανακοινώσει τα αποτελέσματά της για το τέταρτο τρίμηνο τη Δευτέρα (5/2) το πρωί, οι αναλυτές αναμένουν αύξηση των πωλήσεων των ίδιων καταστημάτων στις ΗΠΑ κατά μόλις 4,4%, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της StreetAccount. Αυτή είναι μια προφανής υστέρηση σε σύγκριση με την αύξηση των πωλήσεων ίδιων καταστημάτων στις ΗΠΑ κατά 8,1% το τρίτο τρίμηνο.
Η McDonald’s και οι αντίπαλες αλυσίδες fast-food θα αντιμετωπίσουν πίεση για αύξηση της κίνησης φέτος. Οι θαμώνες δεν θα αντέξουν τις διψήφιες αυξήσεις τιμών που τροφοδότησαν τις περσινές πωλήσεις. Αντιθέτως, οι αλυσίδες πρέπει να πείσουν τους πελάτες τους ότι τα φαγητά και τα ποτά τους αξίζουν τις τιμές τους – και τις συχνότερες επισκέψεις.
«Ο στόχος μας ήταν να βελτιώσουμε την ποιότητα και τη γεύση και τη συνολική διατροφική εμπειρία των βασικών μας μπιφτεκιών, αλλά ταυτόχρονα θέλαμε να παραμείνουμε πιστοί στις γεύσεις που όλοι αγαπούν», δήλωσε ο Mason Smoot, επικεφαλής εστιατορίων της McDonald’s στις ΗΠΑ, σε εκδήλωση για τα μέσα ενημέρωσης τη Δευτέρα.
Τα κρεμμύδια, επίσης, προστίθενται πριν από το ψήσιμο των μπιφτεκιών, ώστε να μπορούν να απορροφήσουν τους χυμούς του μπιφτεκιού. Τα μαγειρεμένα μπιφτέκια διατηρούνται πιο ζεστά, έτσι ώστε το συνολικό μπιφτέκι να είναι ακόμα ζεστό όταν φτάνει στον πελάτη. Το τυρί λιώνει καλύτερα, τα ψωμάκια αναβαθμίζονται και τα Big Macs λαμβάνουν περισσότερη από την ειδική σάλτσα τους.
«Αυτό είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση για τη βελτίωση ορισμένων εκ των πολύ βασικών προϊόντων τους, αλλά και για να παραμείνουν πολύ πιστοί στο ποιοι είναι», δήλωσε ο αναλυτής Mark Kalinowski, διευθύνων σύμβουλος της Kalinowski Equity Research.
Η McDonald’s άρχισε να κυκλοφορεί τα πιο νόστιμα μπιφτέκια πριν από περίπου ένα χρόνο, αλλά τελικά τα λάνσαρε σε όλες τις τοποθεσίες σε εθνικό επίπεδο.
Ορισμένες από τις σημαντικότερες διεθνείς αγορές της εταιρείας, όπως η Αυστραλία και ο Καναδάς, έχουν ήδη εφαρμόσει το «Best Burger». Η Αυστραλία και ο Καναδάς έχουν σημειώσει καλύτερες επιδόσεις από ορισμένες από τις άλλες μεγάλες διεθνείς αγορές της McDonald’s, γεγονός που μπορεί να αποδοθεί τουλάχιστον εν μέρει στις βελτιώσεις των μπιφτεκιών, δήλωσε ο Kalinowski.