Με αρνητικό πρόσημο για τα εμπορικά καταστήματα της Πάτρας φαίνεται ότι κλείνει και ο Μάρτιος αφού η επισκεψιμότητα και γενικότερα η περίοδος του καρναβαλιού δεν έδωσε το κάτι παραπάνω στο εμπόριο.
Αντίθετα πέρασε σαν μην υπήρχε, ενώ και τα εμπορικά μαγαζιά δεν έδειξαν την ανάλογη διάθεση για να συμμετάσχουν στην όλη γιορτή και είναι χαρακτηριστικό ότι από τη στιγμή που δεν έγινε ο διαγωνισμός για την καρναβαλική βιτρίνα λίγα ήταν τα εμπορικά καταστήματα που «στολίστηκαν» ή έβαλαν κάτι που να θυμίζει καρναβάλι.
Έτσι μετά από το αρνητικό πρόσημο των χειμερινών εκπτώσεων που ήταν κάτω από 20% έως 30% σε σύγκριση με την περσινή χρονιά, έρχεται να προστεθεί και η καρναβαλική περίοδος στην γενικότερη πτώση της εμπορικής κίνησης.
Το θετικό είναι ότι πλέον μπαίνουν στην άνοιξη, αρκετά μαγαζιά έχουν ξεκινήσει να βγάζουν στις βιτρίνες τους την ανοιξιάτικη κολεξιόν, κάνοντας ταυτόχρονα προσφορές στα χειμωνιάτικα είδη που τους είχαν μείνει στα ράφια από τους περασμένους μήνες.
Αυτό που ελπίζουν οι έμποροι είναι ότι τα πράγματα θα πάνε καλύτερα στο μεσοδιάστημα μέχρι το καλοκαίρι, ενώ μεσολαβεί και η πασχαλινή περίοδος που παραδοσιακά δίνει μια μεγαλύτερη ανάσα στην αγορά.
Ωστόσο, σίγουρα ο χειμώνας ήταν αρνητικός για το εμπόριο, η ανάκαμψη που ζητούσαν οι επαγγελματίες δεν ήρθε ποτέ και οι ελπίδες τους κάθε φορά ανανεώνονται για την επερχόμενη περίοδο και συνεχώς διαψεύδονται.
Το γενικότερο συμπέρασμα δεν αλλάζει άλλωστε: Ο κόσμος δεν έχει χρήματα για αγορές και οι αγορές σε αμιγώς εμπορικά είδη είναι στις τελευταίες του προτεραιότητες.