Η Renault θα ξεκινήσει τις εργασίες εξέλιξης του νέου, αμιγώς ηλεκτρικού Twingo αυτό το μήνα, σύμφωνα με όσα σημείωσαν πηγές της γαλλική εταιρεία στο Reuters, με στόχο η παραγωγή του να ξεκινήσει σε δύο μόλις χρόνια, καθώς επιδιώκει να προλάβει τον έντονο ανταγωνισμό από τους Κινέζους αντιπάλους.
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, οι οποίες αρνήθηκαν να κατονομαστούν, το «freeze concept» για την επόμενη γενιά Twingo, η εταιρική διαδικασία δηλαδή κατά την οποία το τελικό σχέδιο του οχήματος επικυρώνεται και καθορίζεται, πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα.
Η Ampere, η μονάδα EV της Renault, θα αρχίσει τώρα να επιλέγει προμηθευτές, να δημιουργεί πρωτότυπα και να κλιμακώνει την παραγωγή, πρόσθεσε μία από τις πηγές.
Η Renault εργάζεται για τη μείωση του χρόνου ανάπτυξής των μοντέλων της από τον πενταετή μέσο όρο των παραδοσιακών κατασκευαστών αυτοκινήτων. Ανέπτυξε το αμιγώς ηλεκτρικό Megane σε τέσσερα χρόνια και το ηλεκτρικό R5, που θα κυκλοφορήσει φέτος, σε τρία χρόνια.
Για να επιταχυνθεί το λανσάρισμα του Twingo, οι μηχανικοί θα μειώσουν τον αριθμό των εξαρτημάτων κατά 20%, χρησιμοποιώντας λιγότερο εξειδικευμένα εξαρτήματα και ευνοώντας τα εξαρτήματα που διατίθενται στους προμηθευτές, δήλωσε ο Gilles Le Borgne, επικεφαλής τεχνολογίας της Renault, στη γαλλική εφημερίδα Les Echos τον περασμένο μήνα.
Μια τρίτη πηγή, που γνωρίζει επίσης τα σχέδια της Renault για μαζική παραγωγή του νέου Twingo μέσα στο 2026, δήλωσε ότι το μοντέλο θα κατασκευαστεί στο Novo Mesto της Σλοβενίας, όπου παράγεται η ηλεκτρική έκδοση της τρέχουσας γενιάς Twingo ZE. Περισσότερα από 4 εκατομμύρια Twingo, στην συντριπτική τους πλειονότητα εκδόσεις με θερμικούς κινητήρες, έχουν πωληθεί τα τελευταία 30 χρόνια.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες της Κίνας, οι κορυφαίοι παραγωγοί ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο, έχουν ξεκινήσει μια αστραπιαία επιχείρηση διείσδυσης στην ευρωπαϊκή αγορά, πιέζοντας τις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Renault να μειώσουν το κόστος και να επιταχύνουν τον χρόνο που απαιτείται για να φέρουν ένα νέο μοντέλο στην αγορά.
Οι Κινέζοι κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων έχουν μειώσει τον χρόνο ανάπτυξης νέων οχημάτων κατά μέσο όρο σε 2,5 χρόνια, περίπου στο μισό του χρόνου που παραδοσιακά χρειάζονται οι αυτοκινητοβιομηχανίες.
Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες στοχεύουν να παράγουν μικρότερα ηλεκτρικά οχήματα που να πωλούνται κάτω από 20.000 ευρώ (21.572 δολάρια) προκειμένου να ανταγωνιστούν επί ίσοις όροις κινεζικές μάρκες όπως η BYD.
Η Renault θέλει να συνεργαστεί με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες για περαιτέρω μείωση του κόστους και βρίσκεται σε συνομιλίες με τη Volkswagen για την κοινή χρήση της πλατφόρμας Twingo. Αυτές οι συνομιλίες θα συνεχιστούν «παράλληλα» με τις εργασίες εξέλιξης του οχήματος, οι οποίες δεν θα επηρεαστούν από το αποτέλεσμα των συζητήσεων.
Τον Μάρτιο, ο διευθύνων σύμβουλος της μάρκας Volkswagen, Thomas Schaefer, δήλωσε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία εργάζεται σε επιλογές για ένα αρχικό EV για κυκλοφορία μέχρι το 2027, συμπεριλαμβανομένης της συνεργασίας. Η απόφαση αναμένεται τους προσεχείς μήνες.