Ηλεκτρικά υπάρχουν, αλλά πού θα φορτίζουν όλα μαζί;

    Ημερομηνία:

    Μια νέα έκθεση της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) αποκαλύπτει ένα ανησυχητικό χάσμα μεταξύ της τρέχουσας διαθεσιμότητας δημόσιων σημείων φόρτισης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην ΕΕ και του τι θα χρειαστεί στην πραγματικότητα για την επίτευξη των στόχων μείωσης του CO2.

    Οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην ΕΕ αυξήθηκαν τρεις φορές πιο γρήγορα από την εγκατάσταση σημείου φόρτισης, μεταξύ 2017 και 2023, δείχνει η έκθεση της ACEA. Κοιτάζοντας το μέλλον, η ΕΕ χρειάζεται οκτώ φορές περισσότερα σημεία φόρτισης ετησίως έως το 2030, σύμφωνα με εκτιμήσεις του κλάδου.
    «Χρειαζόμαστε μαζική υιοθέτηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε όλες τις χώρες της ΕΕ για να επιτύχουμε τους φιλόδοξους στόχους της Ευρώπης για τη μείωση του CO2. Αυτό δεν θα συμβεί χωρίς την ευρεία διαθεσιμότητα δημόσιας υποδομής φόρτισης σε όλη την περιοχή», δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής της ACEA, Sigrid de Vries.
    Φλίγκος

    «Ανησυχούμε πολύ που η ανάπτυξη της υποδομής δεν συμβαδίζει με τις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία τα τελευταία χρόνια. Επιπλέον, αυτό το «κενό υποδομής» κινδυνεύει να διευρυνθεί στο μέλλον – σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από ό,τι εκτιμά η Ευρωπαϊκή Επιτροπή».

    GLEARNET
    Ηλεκτρικά υπάρχουν, αλλά πού θα φορτίζουν όλα μαζί;

    Μόλις πάνω από 150.000 δημόσια σημεία φόρτισης εγκαταστάθηκαν πέρυσι σε ολόκληρη την ΕΕ (λιγότερα από 3.000 την εβδομάδα κατά μέσο όρο), φτάνοντας συνολικά τα 630.000.

    Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, μέχρι το 2030 θα πρέπει να εγκατασταθούν 3,5 εκατομμύρια σημεία φόρτισης. Η επίτευξη αυτού του στόχου θα σήμαινε την εγκατάσταση περίπου 410.000 δημόσιων σημείων φόρτισης ετησίως (ή σχεδόν 8.000 την εβδομάδα) – σχεδόν τριπλάσιο από το τελευταίο ετήσιο ποσοστό εγκατάστασης.

    Ωστόσο, η ACEA εκτιμά ότι θα χρειαστούν 8,8 εκατομμύρια σημεία φόρτισης μέχρι το 2030. Για να επιτευχθεί αυτό θα απαιτηθούν 1,2 εκατομμύρια φορτιστές ετησίως (ή πάνω από 22.000 την εβδομάδα) – οκτώ φορές το τελευταίο ετήσιο ποσοστό εγκατάστασης.

    «Η εύκολη πρόσβαση στα δημόσια σημεία φόρτισης δεν είναι «ωραία», αλλά μια βασική προϋπόθεση για την απαλλαγή από τις ανθρακούχες οδικές μεταφορές, εκτός από την υποστήριξη της αγοράς και ένα ανταγωνιστικό πλαίσιο παραγωγής στην Ευρώπη. Οι επενδύσεις σε υποδομές δημόσιας χρέωσης πρέπει να αυξηθούν επειγόντως εάν θέλουμε να καλύψουμε το χάσμα στις υποδομές και να επιτύχουμε τους κλιματικούς στόχους», προειδοποίησε ο de Vries.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Η κυβέρνηση Τραμπ κατέστρεψε αντισυλληπτικά αξίας 10 εκατ. δολαρίων

    Ένα τεράστιο αριθμό αντισυλληπτικών αξίας σχεδόν 10 εκατομμυρίων δολαρίων, το οποίο...

    Ηλιάνα Παπαγεωργίου: Στην Νέα Υόρκη λίγο πριν την πρεμιέρα του GNTM – Η φωτογραφία με τη νέα της μάνατζερ

    Μετά από έναν μαγικό Αύγουστο, όπου απόλαυσε καλοκαιρινές διακοπές...

    Γιατί «κρατάς σκορ» στις σχέσεις σου και τι σημαίνει αυτό στην πράξη;

    Μπορεί να μην το παραδέχεσαι ανοιχτά, αλλά πόσες φορές...

    Δυτική Αχαΐα: Επιστολή Γρηγόρη Αλεξόπουλου στον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης για την ευλογιά

    Την επίσπευση των διαδικασιών για την αποζημίωση των πληγέντων...