Οικογένειες από την Πάτρα έκαναν βόλτες… για να πέσει η μπαταρία στο 40% και να μπουν στο πλοίο – ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΝΟΜΟ

    Ημερομηνία:

    Μπορεί να ακούγεται στα αυτιά των περισσοτέρων ως «παράξενο» όμως είναι πραγματικότητα και μάλιστα αρκετοί Πατρινοί ιδιοκτήτες οχημάτων με υγραέριο ή ηλεκτρικών ταλαιπωρήθηκαν κατά τη διάρκεια των ολιγοήμερων διακοπών τους σε κάποιο νησί. Γυναίκα από την περιοχή των Δεμενίκων ταξίδεψε με την οικογένειά της στην Ρόδο. Φθάνοντας στον Πειραιά υποχρεώθηκε πριν μπει μέσα στο πλοίο να κάνει βόλτες με το όχημά της, μέχρι η μπαταρία να πέσει στο 40%! Ευτυχώς που είχε έρθει από Πάτρα οπότε ήδη είχε καταναλώσει ενέργεια γιατί σε διαφορετική περίπτωση… μπορεί και να μην ταξίδευε. Σκεφθείτε τι έχει να γίνει το καλοκαίρι! Οι ολιγοήμερες πασχαλινές διακοπές, ήταν ένα πρώτο γερό crash test, για το εάν και κατά πόσο η σύσταση που αφορά στην επιβίβαση ηλεκτρικών σε πλοίο, του Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής και η διαχείριση της από αρκετές ναυτιλιακές εταιρείες, μπορεί να λειτουργήσει.

    Στην κυριολεξία στα πλοία επικράτησε «αλαλούμ», με τους ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων.

    Βάσει ττς επίμαχης οδηγίας, που δεν συνιστά οριζόντια απαγόρευση, αλλά θέτει σοβαρούς περιορισμούς: Όλα τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν εναλλακτικά καύσιμα συμπεριλαμβανομένων των αμιγώς ηλεκτρικών και των υβριδικών, δεν μπορούν να μετακινηθούν ασυνόδευτα, κάτι που πρακτικά σημαίνει μια έξτρα οικονομική επιβάρυνση για τον ιδιοκτήτη τους, με την έκδοση δύο ακτοπλοϊκών εισιτηρίων.

    Εκτός από τα ηλεκτρικά  και τα Plug-in hybrid των οποίων η φόρτιση δεν θα πρέπει να υπερβαίνει το 40% της χωρητικότητας, όσα οχήματα εφοδιάζονται με υγραέριο ή φυσικό αέριο το ρεζερβουάρ δε θα πρέπει να υπερβαίνει το 50%.

     

    Ένα ακόμα στοιχείο που επισημαίνει το Υπουργείο, είναι το βάρος που θα πρέπει να ελέγχει το πλήρωμα, καθώς το αντίστοιχο των ηλεκτρικών οχημάτων είναι αρκετά μεγαλύτερο από τα οχήματα με θερμικό κινητήρα. Παράλληλα, σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται η φόρτιση εντός του πλοίου.

     

    Και εδώ αρχίζουν οι διαμαρτυρίες. Το όριο του 40% στην μπαταρία, τι λογική έχει; Όταν μάλιστα, οι πιθανότητες να υπάρχουν υποδομές φόρτισης στον τόπο προορισμού του κατόχου του EV, είναι σημαντικά περιορισμένες;

    Μία άλλη παράμετρος, που προκαλεί τις αντιδράσεις, είναι η ελλιπής ενημέρωση, από την πλευρά των ναυτιλιακών εταιρειών, όπως φάνηκε ξεκάθαρα και στην περίπτωση άλλης οικογένειας, που δεν της επετράπη η επιβίβαση στο πλοίο, όταν μάλιστα έχουν προπληρωθεί τα εισιτήρια. Αυτό, τουλάχιστον, καταγγέλλουν πολλοί κάτοχοι ηλεκτρικών.

    Και βέβαια, το ερώτημα που πλανάται, είναι τι θα συμβεί και πως θα διαχειριστούν αυτή την κατάσταση οι εμπλεκόμενοι φορείς, όταν κορυφωθεί η θερινή περίοδος, η τουριστική κίνηση (καθώς υπάρχουν και τα ενοικιαζόμενα EV’s) και οι -μεγαλύτερες σε χρονική διάρκεια- διακοπές του Αυγούστου.

    Σύμφωνα με τον ναυτιλιακό πράκτορα Γιώργο Τελώνη η νομοθεσία ισχύει για όλα τα ακτοπλοϊκά. Και για την γραμμή Πάτρας – Κεφαλονιάς, Κυλλήνς – Ζακύνθου κλπ. Ακόμη και για το πορθμείο Ρίου – Αντιρρίου. Φυσικά κάποιοι μπορεί να κάνουν τα στραβά μάτια όμως… ο νόμος είναι νόμος!

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    CERN: Πρόεδρος του Συμβουλίου ο καθηγητής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Κωνσταντίνος Φουντάς

    Πρόεδρος του Συμβουλίου του CERN που εδρεύει στη Γενεύη, εξελέγη ο...

    ΠΑΤΡΑ: Εορτασμός για το Άγιο Ροδάριο και τη Ναυμαχία του Lepanto στην Καθολική εκκλησία του Αγίου Ανδρέα

    Στις 7 Οκτωβρίου 1571 οι ενωμένες Χριστιανικές δυνάμεις νίκησαν...

    ΔΗΜΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ: Ενάντια στη Νατοϊκή Άσκηση «RamsteinFlag»

    Ο πατραϊκός λαός, ο λαός της περιοχής μας και...

    ΠΑΤΡΑ: Είσαι έτοιμος για τον πιο συναρπαστικό νυχτερινό αγώνα της χρονιάς; 

    Είσαι έτοιμος για τον πιο συναρπαστικό νυχτερινό αγώνα της...
    Best Shop