Οι πληροφορίες φτάνουν με το… σταγονόμετρο, αλλά ένα νέο δημοσίευμα, σύμφωνα με το οποίο -στο ούτως ή άλλως περίπλοκο σύμπλεγμα οργάνων- το ταχύμετρο της διαδόχου της Chiron, θα τερματίζει στα 550 χλμ./ώρα, ιντριγκάρει ακόμα περισσότερο της συζήτηση.
Ο Rimac αποκάλυψε επίσης ότι ο κινητήρας θα έχει το εντυπωσιακό μήκος του ενός μέτρου, σημαντικά μεγαλύτερο από τον κινητήρα W16 της Chiron. Παρά τον εξηλεκτρισμό στη μονάδα κίνησης, η επερχόμενη Bugatti θα διατηρήσει ένα παρόμοιο εξωτερικό προφίλ με την Chiron, αν και με αρκετές βελτιώσεις.
O Διευθύνων Σύμβουλος τάχθηκε υπέρ της διατήρησης του κινητήρα V16, τονίζοντας τη συναισθηματική έλξη και την κληρονομιά της μάρκας που συνδέεται με ένα τέτοιο μοτέρ. Αν και δεν αποκαλύφθηκαν συγκεκριμένα στοιχεία ισχύος, ο Rimac άφησε να εννοηθεί ότι η νέα Bugatti θα ξεπεράσει άνετα τους 1.600 ίππους της Chiron.