TikTok: Γιατί τερμάτισε την προώθηση του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη

    Ημερομηνία:

    Η TikTok ανέστειλε τα σχέδιά της να ξεκινήσει την ταχέως αναπτυσσόμενη επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου σε μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές, εστιάζοντας στην ανάπτυξη στις ΗΠΑ, όπου αγωνίζεται ενάντια σε έναν νόμο περί εκποίησης ή απαγόρευσης.

    Η νεοσύστατη εταιρεία κοινωνικής δικτύωσης της ByteDance έθεσε σε αναμονή την ανάπτυξη της πλατφόρμας αγορών της στην Ισπανία, τη Γερμανία, την Ιταλία, τη Γαλλία και την Ιρλανδία, η οποία επρόκειτο να πραγματοποιηθεί ήδη από τον Ιούλιο, σύμφωνα με άτομα που γνωρίζουν το θέμα. Επίσης, πάγωσε τα σχέδια να φέρει τη λειτουργία Shop στο Μεξικό και τη Βραζιλία, δήλωσε ένας από τους ανθρώπους. Δεν είναι σαφές εάν ή πότε η ByteDance μπορεί να επιλέξει να συνεχίσει τη διαδικασία, πρόσθεσαν οι άνθρωποι, ζητώντας να μην κατονομαστούν συζητώντας ιδιωτικές πληροφορίες.

    Η κίνηση αυτή, η οποία μπορεί να αιφνιδιάσει πολλούς εμπόρους στην περιοχή, αντανακλά τον στόχο της ByteDance να εδραιωθεί στις ΗΠΑ ως ένας τρόπος να αποδείξει την αξία της στους εγχώριους εμπόρους και καταναλωτές. Η ηγεσία της ByteDance θέλει να επικεντρωθεί στην πιο προσοδοφόρα αγορά της – με 170 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες – για να ανατρέψει μια πιθανή απαγόρευση στις ΗΠΑ που έχει αποθαρρύνει ορισμένους εμπόρους από το να εγγραφούν στη νέα πλατφόρμα, είπαν οι άνθρωποι, όπως μεταδίδει το Bloomberg.

    Ένας εκπρόσωπος της TikTok αρνήθηκε να σχολιάσει τα σχέδια παύσης και δήλωσε ότι η εταιρεία «καθοδηγείται από τη ζήτηση». «Είδαμε τον θετικό αντίκτυπο του TikTok Shop και είμαστε ενθουσιασμένοι που θα συνεχίσουμε να πειραματιζόμαστε με αυτή τη νέα εμπορική ευκαιρία», δήλωσε ο εκπρόσωπος.
    Στόχος τα $17,5 δισ. στις ΗΠΑ

    Έχει θέσει ως στόχο να δεκαπλασιάσει τον όγκο των εμπορευμάτων στις ΗΠΑ και να φτάσει τα 17,5 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος. Είναι σημαντικό ότι η διοίκηση αναγνωρίζει επίσης ότι μια πλήρης ευρωπαϊκή επέκταση θα μπορούσε να προσκαλέσει ρυθμιστικό έλεγχο παρόμοιο με αυτόν των ΗΠΑ, δήλωσαν οι άνθρωποι.

    Το TikTok Shop – το οποίο συνδυάζει εθιστικό περιεχόμενο βίντεο με παρορμητικές αγορές με οπτικό τρόπο – είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο χαρακτηριστικό της εφαρμογής. Ο συνδυασμός εντυπωσιακών βίντεο, δημοφιλών επιρροών και πλήρους κλίμακας εμπορίου συμβάλλει στο να ξεχωρίζει από αντιπάλους όπως το Instagram και το YouTube και ανοίγει έναν δρόμο για να αντιμετωπίσει την Amazon.com Inc. Το πρότυπο του TikTok είναι το Douyin της ByteDance, σήμερα μία από τις μεγαλύτερες κινεζικές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου. Χρησιμοποιώντας αυτό το μοντέλο, το TikTok Shop σημείωσε επιτυχία στη Νοτιοανατολική Ασία προτού κάνει το ντεμπούτο του στις ΗΠΑ εγκαίρως για την περσινή περίοδο διακοπών.

    Δεν ήταν πάντα ομαλή η πορεία. Το λανσάρισμα του TikTok Shop στο Ηνωμένο Βασίλειο ήδη από το 2021 προκάλεσε ανάμεικτες κριτικές, αφού οι Κινέζοι εξαγωγείς κατέκλυσαν την αγορά με φθηνά προϊόντα. Έκτοτε, η TikTok στηρίχθηκε περισσότερο σε τοπικές μάρκες Α-list για μεταγενέστερες εισόδους στην αγορά.

    Στις ΗΠΑ, η μεγαλύτερη άμεση απειλή είναι η Ουάσινγκτον.

    Η ByteDance κατέθεσε νομική προσφυγή τον Μάιο κατά ενός μέτρου που υπέγραψε ο πρόεδρος Joe Biden και το οποίο θα απαγορεύσει το TikTok εάν ο Κινέζος ιδιοκτήτης του δεν έχει εκχωρήσει την εφαρμογή μέχρι τις 19 Ιανουαρίου – ένα τελεσίγραφο που αποσκοπεί στην αντιμετώπιση αντιληπτών ανησυχιών εθνικής ασφάλειας. Η ByteDance υποστήριξε ότι η εκποίηση δεν είναι «εμπορικά, τεχνολογικά ή νομικά εφικτή».

    Η TikTok έχει εντείνει τις επιδοτήσεις και άλλα κίνητρα για να υπερφορτώσει την επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου στις ΗΠΑ τις τελευταίες εβδομάδες. Έριξε το όριο για τους δημιουργούς που επιθυμούν να ενταχθούν στο πρόγραμμα θυγατρικών της σε 1.000 followers από 5.000. Οι συνεργάτες μπορούν να δημοσιεύουν βίντεο που διαφημίζουν τα προϊόντα που πωλούνται στο TikTok Shop και να εισπράττουν προμήθειες από τις πωλήσεις που δημιουργούν.

    Η TikTok, εν τω μεταξύ, βρίσκεται υπό έρευνα της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το αν μια πιο ελαφριά έκδοση της εφαρμογής της στη Γαλλία και την Ισπανία κινδυνεύει να υποδαυλίσει τον εθισμό. Το TikTok Lite υπόσχεται να πληρώνει μετρητά στους χρήστες μέσω ενός συστήματος πόντων, εφόσον συνεχίζουν να κάνουν scroll για περιεχόμενο, μια κοινή τακτική μάρκετινγκ στην Κίνα.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Πατέρας χτύπησε το 10χρονο παιδί του – Τον κατήγγειλε η σύζυγός του

    Μία ακόμα περίπτωση ενδοοικογενειακής βίας σημειώθηκε, αυτή την φορά...

    ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΟΛΩΜΟΥ: Το μετρό της Θεσσαλονίκης και το τρένο της Πάτρας

    της Κατερίνας Γρ. Σολωμού*           ...

    Στο νοσοκομείο πρωταγωνίστρια ταινιών για ενήλικες μετά από ακραία σκηνή που σκηνοθέτησε ο γιος της

    Η Andressa Urach είναι μια δημοφιλής σταρ της βιομηχανίας των ταινιών για για...

    Kοτόπουλο στον φούρνο με πατάτες: Όλα τα μυστικά για ψήσιμο σαν της γιαγιάς

    Το κοτόπουλο με πατάτες στο φούρνο είναι ένα απ’ τα πιο...
    Best Shop