Η «μάχη» του μεγαλύτερου τυλιχτού: Πόσο γύρο αντέχεις; – Τα challenges για… γερά στομάχια και τα μεγάλα έπαθλα

    Ημερομηνία:

    Στη «μάχη» για το πιο μεγάλο και γευστικό πιτόγυρο έχουν ριχθεί ψητοπωλεία από όλη την Ελλάδα, τα οποία προκαλούν μέσω του TikTok τους πιο τολμηρούς καλοφαγάδες να συμμετέχουν σε challenges, όπου αν επικρατήσουν, τους ανταμείβουν με χρηματικά έπαθλα, ακόμα και κινητά τηλέφωνα.

    Καθημερινά, γυράδικα από όλη την Ελλάδα διασταυρώνουν τα… μαχαίρια τους για το ποιος θα φτιάξει το μεγαλύτερο πιτόγυρο, χρησιμοποιώντας ακόμα και 4-5 πίτες, με βάρος που σε πολλές περιπτώσεις αγγίζει και τα… 6 κιλά. Μάλιστα, κάποιοι επιλέγουν να κάνουν την διαφορά και αντί για πίτες χρησιμοποιούν πίτσες γίγας, στήνοντας, έτσι, ένα «πάρτι θερμίδων».

    Λίγες μέρες πριν, ψητοπωλείο στο Νέο Ηράκλειο Αττικής έγινε viral με το τεράστιο πιτόγυρο του, όπου οποίος κατάφερνε και το έτρωγε μέσα σε μόλις 20 λεπτά, κέρδιζε ένα κινητό τελευταίας τεχνολογίας, εκατοντάδων ευρώ.

    Την ίδια στιγμή, η πρόκληση του «πιτσογύρου» έχει ανάψει φωτιές ανάμεσα σε παρέες στη Θεσσαλονίκη, καθώς πρόκειται για ένα challenge που απαιτεί συνεργασία ανάμεσα σε φίλους με… ανθεκτικά στομάχια. Μια τεράστια πίτσα γίνεται η πίτα για ένα σάντουιτς γύρου, όπου μια παρέα μέχρι 4 ατόμων, αν είναι η γρηγορότερη, κερδίζει ένα γεύμα στο καταστήματα. Κάθε μήνα, το κοντέρ μηδενίζει και άλλες παρέες ανταγωνίζονται για το ποια θα επικρατήσει στον μαυροπίνακα, όπου μπαίνοντας στο μαγαζί αναγράφονται οι επιδόσεις όλων.

    «Τρόμαξα όταν μια παρέα έφαγε το πιτσόγυρο σε 4 λεπτά»

    Όπως μετέφεραν στο enikos.gr οι ιδιοκτήτες της πιτσαρίας «Funghi pizza & pasta», στη Θεσσαλονίκη, Ζάνα & Απόστολος, όπου παρέες κονταροχτυπιούνται για το πιτσόγυρο, «η ιδέα μας ήρθε το καλοκαίρι του 2023, όταν σε συνεργασία με τον “The Greek Masterchef” θέλαμε να φτιάξουμε κάτι… μεγάλο. Έτσι και κάναμε. Χρησιμοποιήσαμε για βάση μια μεγάλη πίτσα και τη γεμίσαμε με γύρο, με το συνολικό βάρος να αγγίζει τα 3 κιλά. Από τότε, προκαλούμε παρέες των 4 ατόμων, που συνήθως αποτελούνται από φίλους ή οικογένειες. Νικήτρια, που θα κερδίσει ένα ολόκληρο τραπέζι, στέφεται η ομάδα που θα “κατασπαράξει” το πιτσόγυρο πιο γρήγορα, ενώ το κοντέρ του διαγωνισμού μηδενίζει κάθε μήνα».

     

    Όπως τονίζουν οι ιδιοκτήτες, με τη βοήθεια του TikTok μπόρεσαν και «έσπασαν» τα τείχη της Θεσσαλονίκης με αποτέλεσμα να προσελκύουν κοινό από όλη την Ελλάδα. «Πλέον, έρχονται από παντού, από πολλές πόλεις. Μερικές φορές μόνο και μόνο για το challenge. Μάλιστα, δεν είναι μόνο νεαροί αυτοί που συμμετέχουν, αλλά και μεγαλύτερης ηλικίας. Κάνουν κόντρες, το διασκεδάζουν και ρίχνουν πολύ γέλιο».

    Μέχρι στιγμής, τα πρωτεία κατέχει μια παρέα ποδηλατιστών που έφαγε ολόκληρο το πιτσόγυρο σε μόλις σε 4 λεπτά και 7 δευτερόλεπτα. «Τρόμαξα όταν είδα πόσο γρήγορα το έφαγαν, δεν το πίστευα», δήλωσε ο κ. Απόστολος.

    Την δεύτερη θέση καταλαμβάνει μια παρέα φοιτητών. «Ήταν κάτι παλικάρια δύο μέτρα το καθένα. Το έφαγαν μέσα σε 4 λεπτά και 30 δευτερόλεπτα», συμπλήρωσε ο ιδιοκτήτης.

     

    Iphone 15 για όποιον φάει πιτόγυρο 6 κιλών

    Σουβλατζίδικο στο Νέο Ηράκλειο, προκαλεί τους καλοφαγάδες να φάνε πιτόγυρο βάρους 6 κιλών,  μόλις σε 20 λεπτά, κερδίζοντας ένα iPhone 15, αξίας περίπου 1.500 ευρώ.

    Ο Διονύσης, ο άνθρωπος που τα φτιάχνει, μεταξύ άλλων είπε πως: «μας καλούν από ολόκληρη την Ελλάδα, έρχονται, αλλά κανείς δεν τα έχει καταφέρει μέχρι στιγμής. Το βάρος του φτάνει ακόμα και τα 6 κιλά και χρησιμοποιούμε τρεις πίτες μεγάλες για να το τυλίξουμε».

     

    Και… μπεργκερο-challenge

    Αλυσίδα καταστημάτων που «εξειδικεύεται» στα burger, προκαλεί τους πιο τολμηρούς να φάνε ένα Burger 3 κιλών, μέσα σε μία ώρα, χωρίς να απομακρυνθεί κανείς από το τραπέζι και χωρίς να πιει κανείς κανένα είδος ποτού, παρά μόνο νερό. Ο νικητής κερδίζει χρηματικό έπαθλο αξίας 50 ευρώ και ένα t-shirt που θα τον/ην κηρύσσει Survivor.

    Όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα της αλυσίδας:

    Μπέργκερ

     Τα «μυστικά συστατικά» πίσω από ένα viral βίντεο στο TikTok και η αλλαγή νοοτροπίας των επιχειρηματιών

    Ο Βασίλης Σούλιος, Σύμβουλος Στρατηγικής Διαδικτυακής Προβολής, από την 360 Group SA, ο οποίος σε συνεργασία με τους Maverix (Iωάννη Μαλαθουνιάδη – Μάξιμο Χολοκολό) κρύβονται πίσω από πάρα πολλούς επιχειρηματικούς και creator λογαριασμούς στο TikTok, «ανοίγει» τα χαρτιά του στο enikos.gr αποκαλύπτοντας όσα δεν ξέρουμε για τα βίντεο που… λιγουρευόμαστε.

    Πώς το TikTok έχει βοηθήσει τις επιχειρήσεις του επισιτισμού να προσεγγίσουν περισσότερους πελάτες;

    Δεν είναι μόνο το TikTok… Αυτό που έχει φέρει την «επανάσταση» στο ψηφιακό marketing είναι το σύντομο κάθετο βίντεο (Short Form Video) και η χρήση του, πρβ. TikTok, Instagram, Facebook Reels, Youtube Shorts. Ο αλγόριθμος της κάθε πλατφόρμας ξεχωριστά, βοηθάει στην προβολή των κάθετων βιντεο σε περισσότερο κόσμο.

    Σήμερα το TikTok έχει γίνει ένα ισχυρό εργαλείο marketing για τις επιχειρήσεις του επισιτισμού και όχι μόνο, βοηθώντας να προσεγγίσουν περισσότερους πελάτες, με διάφορους τρόπους. Αρχικά, ο αλγόριθμος της εφαρμογής είναι σχεδιασμένος έτσι, ώστε για να προωθεί περιεχόμενο ελκυστικό και συνάμα διασκεδαστικό. Το TikTok ενθαρρύνει τη δημιουργία αυθεντικού και δημιουργικού περιεχομένου… Έτσι βλέπουμε βίντεο που δείχνουν την παρασκευή φαγητών, μοναδικές συνταγές ή διασκεδαστικές στιγμές από το εστιατόριο να γίνονται viral πολύ γρήγορα, να προσελκύουν την προσοχή των χρηστών και να κάνουν το εστιατόριο πιο ελκυστικό και αναγνωρίσιμο. Σκεφτείτε ότι ένα βίντεο που δείχνει ένα εντυπωσιακό πιάτο ή μια ξεχωριστή εμπειρία του πελάτη (Challenge) μπορεί να έχει views από εκατομμύρια χρήστες.

    Ακόμη, η πλατφόρμα επιτρέπει την άμεση αλληλεπίδραση με τους χρήστες, μέσω σχολίων και άμεσων μηνυμάτων, γεγονός που προσφέρει στις επιχειρήσεις την ευκαιρία να απαντήσουν σε ερωτήσεις, να λάβουν ανατροφοδότηση και να χτίσουν μια ισχυρή σχέση με το κοινό τους

    Ποια είναι η φιλοσοφία των challenges και ποιο το αντίκρισμα του κόσμου;

    Τα social media έχουν πλέον υπερβεί τον αρχικό τους ρόλο ως πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και αποτελούν πλέον μία μορφή ψυχαγωγίας. Αυτόν τον ψυχαγωγικό χαρακτήρα τους, οφείλει να λαμβάνει σοβαρά κάθε επιχείρηση κατά τη δημιουργία περιεχομένου (content).

    Η φιλοσοφία των challenges στο TikTok βασίζεται στη δημιουργία διασκεδαστικού και συμμετοχικού περιεχομένου, που ενθαρρύνει τους χρήστες να αλληλεπιδράσουν με την πλατφόρμα και μεταξύ τους. Παρόλα αυτά, αποτελούν την πλέον εύκολη λύση για άμεση ψυχαγωγία. Τα challenges οφείλουν να αποτελούν ένα μόνο μέρος, μιας οργανωμένης στρατηγικής περιεχομένου για την προβολή μιας επιχείρησης, προκειμένου αυτή να επιτύχει τους στόχους της και να διασφαλίσει την ποικιλία, την αυθεντικότητα και τη συνεχή αφοσίωση του κοινού.

    Πολλά challenges γίνονται υπερβολικά δημοφιλή, με αποτέλεσμα να επαναλαμβάνονται συνεχώς και να κατακλύζουν τα feeds των χρηστών. Σε αυτήν την περίπτωση, η συνεχής προβολή παρόμοιων βίντεο μπορεί να γίνει κουραστική για όσους επιθυμούν ποικιλία και διαφορετικότητα στο περιεχόμενο που παρακολουθούν. Είναι σημαντική επομένως η ισορροπία και η ποικιλία στο περιεχόμενο που δημιουργεί μια επιχείρηση, προκειμένου να διατηρηθεί ζωηρό το ενδιαφέρον και η αφοσίωση των χρηστών.

    Γιατί σχεδόν πάντα οι τεράστιες μερίδες φαγητού γίνονται viral? 

    Στο marketing, κάθε περιεχόμενο που εμπεριέχει φαγητό, σεξ ή το στοιχείο του σοκ, δημιουργεί engagement. Οτιδήποτε είναι εκτός του κανονικού και του αναμενόμενου τραβάει την προσοχή και προκαλεί εντύπωση.

    Στην προκειμένη περίπτωση είναι αυτό το στοιχείο της υπερβολής που κεντρίζει το ενδιαφέρον των χρηστών και κάνει το περιεχόμενο αξέχαστο. Οι τεράστιες μερίδες φαγητού αποτελούν ένα εντυπωσιακό θέαμα, που μπορεί να είναι διασκεδαστικό και να εκπλήξει τους θεατές. Η υπερβολή «κρατάει» τους χρήστες στο βίντεο και τους ενθαρρύνει να μοιραστούν το περιεχόμενο, κάνοντάς το viral. Οι άνθρωποι εξάλλου, έχουν την τάση να μοιράζονται βίντεο που τους κάνουν να νιώθουν έκπληξη, θαυμασμό ή ακόμα και αμφιβολία. Ειδικότερα, τα βίντεο που παρουσιάζουν προκλήσεις φαγητού (food challenges) ή διαγωνισμούς κατανάλωσης μεγάλων ποσοτήτων φαγητού είναι δημοφιλή, καθώς συνδυάζουν το εντυπωσιακό θέαμα, με την ανθρώπινη ανταγωνιστικότητα και την αίσθηση του κατορθώματος.

    Ποια είναι τα «μυστικά συστατικά» για μια επιτυχημένη προβολή, ακόμα και ενός πιτόγυρου;

    Το πιτόγυρο αποτελεί ίσως το εθνικό μας fast food, γεγονός που το καθιστά αυτόματα viral. Συστατικά που θα βοηθήσουν μια επιχείρηση να προσελκύσει την προσοχή του κοινού και να ενισχύσει την αλληλεπίδραση, υπάρχουν, ωστόσο, δεν είναι τόσο «μυστικά» στον χώρο του marketing. Αρχικά, απαραίτητη είναι η συνέπεια στη δημιουργία περιεχομένου. Η τακτική δημοσίευση βίντεο βοηθά στη διατήρηση του ενδιαφέροντος του κοινού και ενισχύει την αφοσίωση. Η συνέπεια δημιουργεί προσμονή και συνηθίζει τους χρήστες να περιμένουν νέο περιεχόμενο.

    Επιπλέον, χρειάζεται όπως αναφέραμε, μία ξεκάθαρη στρατηγική περιεχομένου, η οποία οφείλει να περιλαμβάνει ποικιλία και ποιότητα. Οι χρήστες του TikTok αγαπούν το περιεχόμενο που τους κάνει να γελούν ή να διασκεδάζουν, οπότε η χρήση χιούμορ και διασκεδαστικών στοιχείων στα βίντεο, είναι κάτι που θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψιν.

    Επιπλέον, υψηλής ποιότητας βίντεο είναι πιο ελκυστικά και επαγγελματικά, γι’ αυτό χρειάζεται για την λήψη μία καλή κάμερα, ή ένα κινητό, καλός φωτισμός και ήχος, που διασφαλίζουν ότι τα βίντεο είναι καθαρά και ευκρινή. Ακόμη, η χρήση της κατάλληλης μουσικής επένδυσης, εφέ και το μοντάζ κάνουν τα βίντεο πιο ενδιαφέροντα και επαγγελματικά, ενώ η δημιουργική αξιοποίηση δημοφιλή trends και hashtags αυξάνουν την ορατότητα του περιεχομένου. Σε κάθε περίπτωση, τα βίντεο οφείλουν να τελειώνουν με δυνατά Call To Action, προκείμενου να κατευθύνουν το κοινό σε επόμενα βήματα, όπως να ακολουθήσουν το προφίλ της επιχείρησης ή να δοκιμάσουν ένα προϊόν, όπως το πιτόγυρο.

    Τέλος, δεδομένου ότι το περιεχόμενο μόνο του δεν αρκεί, χρειάζεται και μία Paid Campaign Strategy. Οι πληρωμένες καμπάνιες ενισχύουν την ορατότητα του περιεχομένου και να προσελκύουν νέο κοινό, ενώ οι διαφημίσεις στο TikTok που προωθούν συγκεκριμένα βίντεο ή ένα εμπορικό προφίλ, στοχεύουν σε κατάλληλες δημογραφικές ομάδες και ενδιαφέροντα.

    Πόσο δύσκολο ήταν στην αρχή οι επιχειρηματίες να επενδύσουν στο TikTok και πως έχει αλλάξει πλέον η οπτική τους;

    Ως Maverix, είμαστε το πρώτο TikTok Agency στην Ελλάδα, παρέχοντας μια υπηρεσία άγνωστη ακόμη και τώρα στις περισσότερες επιχειρήσεις. Αν και έχει αλλάξει το marketing στον ψηφιακό κόσμο, πολλοί επιχειρηματίες είτε διστάζουν να επενδύσουν στο digital marketing, είτε αγνοούν τις τεράστιες δυνατότητες που προσφέρει. Ακόμη και όσοι προσπαθούν όμως μόνοι τους να δημιουργήσουν ελκυστικό και αυθεντικό περιεχόμενο, δυσκολεύονται πολλές φορές, καθώς η δημιουργία content αποτελεί μια πολύ δύσκολη και σύνθετη διαδικασία. Τις περισσότερες φορές δεν αρκεί να τραβήξεις ένα κάθετο βίντεο με το κινητό, για να κερδίσεις το κοινό σου. Υπάρχουν πολλά στάδια, όπως η συγγραφή ενός πρωτότυπου σεναρίου, το editing, αλλά και η ανάλυση των δεδομένων, τα metrics και η βελτιστοποίηση του περιεχομένου.

    Υπάρχουν επιχειρηματίες που σας τηλεφωνούν μόνο και μόνο για να δημιουργήσετε το δικό τους challenge;

    Ναι, προσωπικά αλλά και ως Μaverix δεχόμαστε διαρκώς τέτοια αιτήματα από επιχειρηματίες, ωστόσο τους αποτρέπουμε από το να επικεντρώνονται αποκλειστικά στη δημιουργία ενός challenge. Όπως ανέφερα το challenge μόνο του δεν αρκεί για να επιτύχει μία επιχείρηση τους στόχους της… Σκοπός μας είναι να βοηθήσουμε τις επιχειρήσεις να αναπτύξουν μια υγιή και διαρκή παρουσία στο διαδίκτυο, μέσω μιας δομημένης και σωστής στρατηγικής. Η επιτυχία στο TikTok δεν επιτυγχάνεται από ένα μόνο viral βίντεο. Απαιτεί συνεπή προσπάθεια, ποιοτικό περιεχόμενο και μια στρατηγική που περιλαμβάνει διάφορες πτυχές της προώθησης και της αλληλεπίδρασης. Προσωπικά αλλά και ως Maverix, δεσμευόμαστε να βοηθήσουμε τις επιχειρήσεις να αναπτύξουν μια ισχυρή και βιώσιμη παρουσία στο TikTok, μέσω μιας ολοκληρωμένης και καλά σχεδιασμένης στρατηγικής.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Αυτή είναι η πιο δημοφιλής λέξη για το 2024

    Η δημοφιλής διαδικτυακή πλατφόρμα λεξικών Dictionary.com ανακοίνωσε την λέξη της χρονιάς για το...

    ΠΑΤΡΑ: Σε νέο κτίριο η ΔΕΥΑΠ – Παύση εργασιών από την Παρασκευή

    ΔΕΥΑΠ: Υπενθύμιση για τη μετακόμιση – μεταφορά στο νέο...

    Σοφία Βεργκάρα: Σέξι πόζες στον μυστικό χώρο διακοπών της

    Στον χώρο που κρατά ως επτασφράγιστο μυστικό για να...

    ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ: Τετραπλασιάζει τους επισκέπτες του το Χιονοδρομικό Κέντρο

    Σε νέα εποχή ετοιμάζεται να μπει το Χιονοδρομικό Κέντρο...
    Best Shop