Πριν από την εκπνοή του 2020 και μετά από προσωπική παρέμβαση του υποδιοικητή του ΕΦΚΑ κ. Παγώνη το νέο τηλεφωνικό κέντρο στο κτίριο του Αγίου Αλεξίου είναι πραγματικότητα.
Η βλάβη που προκλήθηκε στο τηλεφωνικό κέντρο τον περασμένο Σεπτέμβριο και ταλαιπώρησε επί τρεις μήνες ασφαλισμένους και υπαλλήλους, προκάλεσε την άμεση παρέμβαση της Κεντρικής Διοίκησης.
Έτσι και έγινε! Πλέον το κτίριο του Αγίου Αλεξίου διαθέτει σύγχρονο τηλεφωνικό κέντρο με περισσότερες γραμμές (68 συνολικά), με αποτέλεσμα μαζί με την έλευση του 2021 να αποκαθίσταται η ομαλή λειτουργία του τοπικού υποκαταστήματος και να γίνεται καλύτερη η εξυπηρέτηση των πολιτών.
ΠΑΤΡΑ: Ταλαιπωρία τέλος – Νέο τηλεφωνικό κέντρο στον Άγιο Αλέξιο
Ημερομηνία: