Oι Κινέζοι κατασκευαστές αποφάσισαν να αδράξουν της ευκαιρίας προκειμένου να προωθήσουν τα νέα τους ηλεκτρικά μοντέλα, έχοντας μελετήσει σε βάθος την ευρωπαϊκή αγορά. Αντέχοντας μάλιστα στον σκληρό ανταγωνισμό με το πλεονέκτημα της τιμής, οι κινεζικές μάρκες σχεδιάζουν τώρα να γεμίσουν τη Γηραιά ήπειρο με αρκετά μοντέλα που θα κυκλοφορήσουν τα επόμενα χρόνια.
Περίπου το 20% όλων των ηλεκτρικών οχημάτων που πουλήθηκαν στην Ευρώπη το 2023 ήταν κινέζικα. Αυτή η αναλογία αναμένεται να φτάσει το 25% φέτος. Ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα που κατασκευάζεται από Ευρωπαϊους κατασκευαστές είναι αρκετά ακριβότερο σε σχέση με ένα αντίστοιχο κινεζικό αυτοκίνητο.
Οι πρωτοπόρες κινεζικές μάρκες, συμπεριλαμβανομένων των BYD, Chery και Great Wall Motor (GWM), σχεδιάζουν να κυκλοφορήσουν περίπου 20 αυτοκίνητα τα επόμενα πέντε χρόνια, σύμφωνα με το Reuters. Αναλύοντας τη συμπεριφορά των καταναλωτών στην ευρωπαϊκή αγορά, οι κινεζικές μάρκες έχουν εντείνει τις προσπάθειες μάρκετινγκ, έχουν επεκτείνει τα δίκτυα αντιπροσωπειών και βελτίωσαν τις υπηρεσίες μετά την πώληση για να ικανοποιήσουν τους πελάτες τους.
Με καλύτερες υπηρεσίες ανταλλακτικών, επισκευής και συνεργείου και με αυξημένη αξία μεταπώλησης χάρη στην τεχνολογία μπαταριών και τα χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας, οι Κινέζοι κατασκευαστές EV φαίνεται ότι είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις.