Αγόρασα το συνηθισμένο γιαουρτάκι που τρώω εδώ και χρόνια και ζύγιζε 170 γραμμάρια. Η τιμή του ήταν σταθερή και σκεπτόμουν ότι αυτή η εταιρεία δεν έκανε αυξήσεις. Φυσικά δεν πρόσεξα ότι τα 170 γραμμάρια είχαν γίνει… 150 αφού η συσκευασία παρέμενε ίδια και η «κομπινούλα» της εταιρείας δεν ήταν εμφανής. Αντί να αυξήσει την τιμή μείωσε την ποσότητα κατά 12% και μια χαρά είμαστε όλοι. Ίδια τιμή, ίδια συσκευασία αλλά σε πολλές περιπτώσεις λιγότερο προϊόν. Αυτό είναι το κόλπο των εταιρειών το οποίο προκαλεί αντιδράσεις και συνεχίζεται. Ορισμένες δε εταιρείες… μειώνουν ακόμη περισσότερο τις ποσότητες. Οι καταναλωτές διαπιστώνουν ότι στα ράφια των σούπερ μάρκετ υπάρχουν προσφορές που φτάνουν ακόμα και 20%, αλλά οι συσκευασίες πολλών προϊόντων έχουν μικρύνει, καθώς τα γραμμάρια, τα λίτρα, ο αριθμός των τεμαχίων, ακόμα και οι μεζούρες μειώθηκαν. Πλέον είναι εμφανές ότι οι προσφορές και οι εκπτώσεις είναι περισσότερες σε αριθμό, σε ένταση και σε ποσοστιαία έκπτωση, κάτι που επηρεάζει τις τελικές τιμές των προϊόντων. Όμως φαίνεται ότι κάποιοι εξακολουθούν και βρίσκουν… άλλα κόλπα. Αν δε, δεν θυμάσαι πόσα γραμμάρια ήταν το γιαουρτάκι που αγόραζες… την πάτησες για τα καλά! Ευτυχώς που εν μέσω όλων αυτών υπάρχουν και τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στις μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ και τα οποία πλέον προτιμούν όλο και περισσότεροι καταναλωτές. Για να δούμε… μπας και συνετιστούν οι μεγαλοεταιρείες!