Κανονικά προχωρά ο σχεδιασμός για την πεζοδρόμηση της Μαιζώνος, με τις εργασίες να
ξεκινούν την ερχόμενη Τετάρτη, ενώ ο ∆ήμος Πατρέων την ερχόμενη εβδομάδα θα «απαντήσει» με προσφυγή στην απορριπτική απόφαση της Αποκεντρωμένης για τις αντιδρομήσεις Κανακάρη και Κορίνθου. Τα έργα της πεζοδρόμησης, ξεκινούν με ενισχυμένα συνεργεία από τον ανάδοχο, ενώ στο πλαίσιο των εργασιών έχουν δρομολογηθεί και οι απαιτούμενες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, μεταξύ των οποίων και η αλλαγή των δρομολογίων των λεωφορειακών γραμμών του Αστικού ΚΤΕΛ. Τα λεωφορεία που κινούνται μέσω της Μαιζώνος με την έναρξη των εργασιών θα διέρχονται μέσω της οδού μέχρι την Αράτου, στην οποία θα στρίβουν και θα ακολουθούν την Κανακάρη, ενώ στο ύψος της Γούναρη, ανάλογα με τη λεωφορειακή γραμμή είτε θα συνεχίζουν ευθεία την Κανακάρη ή θα στρίβουν στη Γούναρη.
ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΚΑΤΑ
ΤΗΣ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΣ
Την ίδια ώρα από την περασμένη εβδομάδα, οπότε και συνεδρίασε η ∆ημοτική Επιτροπή του ∆ήμου Πατρέων έχει αποφασιστεί η κατάθεση προσφυγής κατά της απορριπτικής απόφασης της Αποκεντρωμένης ∆ιοίκησης της απόφασης του ∆ημοτικού Συμβουλίου που αφορά το σύνολο των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, μεταξύ των οποίων και η αντιδρόμηση της Κανακάρη και της Κορίνθου. Αυτό που προκαλεί εντύπωση είναι πως η απόρριψη εκ μέρους της Αποκεντρωμένης έγινε επί του συνόλου της απόφασης του ∆ημοτικού Συμβουλίου, χωρίς να λαμβάνει υπόψη ιδιαίτερα ή άλλα χαρακτηριστικά για τα οποία κρίνονται απαραίτητες οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις. Η προσφυγή κατά της απορριπτικής απόφασης εκ μέρους του ∆ήμου θα κατατεθεί, σύμφωνα με την αρμόδια αντιδήμαρχο, Αναστασία Τογιοπούλου εντός της ερχόμενης εβδομά δος.
«Για πρώτη φορά τίθεται ζήτημα για την Κορίνθου, ότι είναι η επέκταση της Πατρών- Κορίνθου, συνεπώς συνιστά εθνικό οδικό δίκτυο. Το ∆ημοτικό Συμβούλιο έχει εγκρίνει τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις από το 2023, ενώ όλος ο σχεδιασμός, τον οποίο υλοποιεί σήμερα η δημοτική αρχή έρχεται από βάθος 25ετίας. Επίσης, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι σημαντικά και μεγάλα έργα που έχουν ήδη γίνει και μάλιστα και με ευρωπαϊκές χρηματοδοτήσεις, όπως η μίνι Περιμετρική, η διάνοιξη της Κανακάρη, ο κόμβος στο Κουρτέση, η προμήθεια και εγκατάσταση φωτεινών σηματοδοτών σε Κανακάρη και Κορίνθου, έγιναν με δεδομένο την αντιδρόμηση της Κανακάρη και της Κορίνθου», τόνισε η κ. Τογιοπούλου.