Παρά τις διαβεβαιώσεις και τις εξηγήσεις που δόθηκαν από τη δημοτική αρχή, σε σύσκεψη που έγινε προ ημερών στα γραφεία του Εμπορικού Συλλόγου Πάτρας, έμποροι διατυπώνουν προβληματισμούς στην «Π».
Ο ταμίας του Εμπορικού Συλλόγου Πάτρας Ανδρέας Στελλάτος έθεσε ως προτεραιότητα το ζήτημα της φορτοεκφόρτωσης στα καταστήματα του κέντρου, που αποτελεί διαχρονική πληγή για την πόλη.
«Τροφοδοσία και φορτοεκφόρτωση είναι λέξεις που έχουν καθιερωθεί με αρνητικό πρόσημο στις σκέψεις όλων μας. Και αυτό γιατί δεν λειτουργεί τίποτα σωστά με ευθύνη όλων. Δηλαδή, δημοτικής αρχής και Αστυνομίας, οδηγών της εφοδιαστικής αλυσίδας, οδηγών ΙΧ και δικύκλων και των καταστηματαρχών» τονίζει ο κ. Στελλάτος. «Το ήδη προβληματικό σύστημα θα επιβαρυνθεί με τις τρέχουσες αλλαγές στο κέντρο της πόλης μας. Τι πρέπει να αλλάξει;
1ον Να γίνει καινούργιος σχεδιασμός των χώρων φορτοεκφόρτωσης.
2ον Να υπάρξει αυστηρή τήρηση του ωραρίου.
3ον Να γίνει ενημέρωση των προμηθευτών και των καταστημάτων.
4ον Να υπάρχει αστυνόμευση.
Γιατί και όλα τα παραπάνω να γίνουν σωστά, αν δεν υπάρχει έλεγχος από την Τροχαία και τον Δήμο Πατρέων, η φορτοεκφόρτωση θα παραμείνει πληγή και μόνιμος φταίχτης του κυκλοφοριακού προβλήματος» τονίζει στην «Π» ο κ. Στελλάτος.
Ενα ακόμα πρόβλημα που δεν φαίνεται να έχει εξεταστεί σε βάθος, είναι η εξυπηρέτηση των μόνιμων κατοίκων του κέντρου. Οπως είπε στην «Π» ο πρώην δημοτικός σύμβουλος και κάτοικος του ιστορικού κέντρου της Πάτρας, Σπύρος Πολίτης, η δημοτική αρχή πρέπει να προβλέψει στις μελλοντικές λειτουργίες του νέου πεζόδρομου της Μαιζώνος, τον τρόπο που θα καλύπτουν τις ανάγκες τους όσοι ζουν σε αυτή την περιοχή.
Ο κ. Πολίτης τονίζει ότι θα πρέπει να επιτρέπεται στους μόνιμους κατοίκους η πρόσβαση με όχημα στις κατοικίες τους, αλλά «να μην επαναληφθεί το αίσχος της Τριών Ναυάρχων», όπου ο πεζόδρομος έχει μετατραπεί σε πάρκινγκ οχημάτων και σε χώρο ανάπτυξης τραπεζοκαθισμάτων.