Ως γνωστόν, στη Ferrari εξελίσσουν το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο τους το οποίο αναμένεται να είναι η σημαντικότερη είδηση της επόμενης χρονιάς.
Μιλώντας το βρετανικό Μέσο, το κορυφαίο στέλεχος της εταιρείας δήλωσε σχετικά: «Θα δημιουργηθεί με τον σωστό τρόπο (για αυτοκίνητο της Ferrari) και θα εξασφαλίζει μεγάλη οδηγική ικανοποίηση στους αγοραστές του».
Πρόσφατα, αναρτήθηκαν από τον χρήστη @derek.photography σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης φωτογραφίες από τα πρωτότυπα με τα οποία γίνονται οι δοκιμές εξέλιξης.
Αυτά χρησιμοποιούν το αμάξωμα από Maserati Levante το οποίο είναι καμουφλαρισμένο ώστε να μπερδεύουν όσους παριστάμενους τα εντοπίζουν στον δρόμο. Ωστόσο, τα προειδοποιητικά αυτοκόλλητα για υψηλή τάση φανερώνουν την τεχνολογική αλήθεια.
Ο Βίνια, αποκάλυψε ότι το νέο μοντέλο δεν θα έχει μπαταρίες τύπου LFP (φωσφορικού άλατος σιδήρου λιθίου) καθώς δεν ταιριάζουν για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου, το οποίο θα κατασκευάζεται στην νέα πτέρυγα του εργοστασίου η οποία δημιουργείται στο Maranello, δίπλα στις υπάρχουσες εγκαταστάσεις.
Επίσης, δεν είτε το παραμικρό για την τεχνολογία του ηλεκτροκινητήρα (ή των ηλεκτροκινητήρων) που θα έχει καινούργιο μοντέλο, δηλαδή εάν θα είναι αξονικής ροής ή ακτινικής ροής.
Ο Βίνια δήλωσε για το νέο ηλεκτροκίνητο μοντέλο: «Πραγματικά, δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη μέθοδος. Οι άνθρωποι αγοράζουν Ferrari επειδή όταν αποκτούν μια Ferrari διασκεδάζουν πάρα πολύ. Δεν την αγοράζουν για τον Α, Β. Γ, Δ λόγο ή για κάποιο συγκεκριμένο στοιχείο της. Είναι ένας συνδυασμός πραγμάτων.
»Όταν θα κατασκευάζουμε αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα το κάνουμε με τον σωστό τρόπο. Σκεφτείτε ότι έχουμε ήδη πρωτότυπα να κάνουν δοκιμές στον δρόμο τα οποία έχουν διανύσει χιλιάδες χιλιόμετρα. Στην εταιρεία, έχουμε πολύ ικανούς πελάτες: Τους οδηγούς εξέλιξης.
»Οδηγούν πολλά αυτοκίνητα και μπορούν εύκολα να κάνουν τις συγκρίσεις μεταξύ τους. Συνεπώς, για εμάς αυτό είναι ένα σημαντικό μέτρο το οποίο χρησιμοποιούμε ως εργαλείο αναφοράς».
Τέλος, το κορυφαίο στέλεχος της Ferrari ανακοίνωσε ότι το αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της θα παρουσιαστεί προς τα τέλη του 2025 και οι παραδόσεις του στους πελάτες της θα ξεκινήσουν από τις αρχές του 2026.