Το θέμα της δημόσιας φόρτισης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων απασχολεί όχι μόνο τους ιδιοκτήτες αλλά και τους παρόχους, καθώς αναζητιούνται λύσεις που θα μπορούν να κάνουν πιο γρήγορη την διαδικασία.
Η πρωτοβουλία αποσκοπεί στο να ενθαρρύνει τους ιδιοκτήτες EV να μετακινούν τα οχήματά τους μετά από επαρκή φόρτιση, αντιμετωπίζοντας την έλλειψη ταχυφορτιστών DC με βύσματα CCS και βελτιστοποιώντας τη χρήση των υποδομών φόρτισης.
Η απόφαση να τεθεί ανώτατο όριο φόρτισης στο 85% οφείλεται στην τυπική καμπύλη φόρτισης των EV, όπου η ταχύτητα φόρτισης μειώνεται σημαντικά μετά την επίτευξη του 80%.
Αυτή η επιβράδυνση συμβαίνει επειδή το σύστημα διαχείρισης της μπαταρίας περιορίζει τους ρυθμούς φόρτισης για να παρατείνει τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας.
Με τη διακοπή στο 85%, η Electrify America στοχεύει να διατηρήσει τους σταθμούς διαθέσιμους για περισσότερους χρήστες, ιδίως κατά τις ώρες αιχμής.
Η Electrify America διαβεβαιώνει τους πελάτες ότι το πρόγραμμα αυτό δεν σχετίζεται με την έλλειψη ενέργειας, αλλά με τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας και τη μείωση του χρόνου αναμονής στους σταθμούς φόρτισης.
Το πιλοτικό πρόγραμμα θα παρακολουθείται στενά, με προσαρμογές που θα γίνονται με βάση τις εμπειρίες των οδηγών.
Το πρόγραμμα αυτό ενδέχεται να δημιουργήσει προκλήσεις για τους ιδιοκτήτες EV που βασίζονται αποκλειστικά σε δημόσιους φορτιστές ή για όσους διαθέτουν οχήματα που μπορούν να διατηρήσουν υψηλότερους ρυθμούς φόρτισης πέραν του 85%, όπως το Audi e-tron GT.
Η πρωτοβουλία της Electrify America αποτελεί μέρος των ευρύτερων προσπαθειών για την ενίσχυση του δικτύου φόρτισης καθώς αυξάνονται οι αριθμοί των ηλεκτρικών, παρά τα συνεχή προβλήματα όπως η κλοπή καλωδίων, οι διακυμάνσεις των τιμών ηλεκτρικής ενέργειας και το εξελισσόμενο τοπίο της αγοράς EV.
Συνολικά, η πιλοτική εφαρμογή αποτελεί ένα προληπτικό βήμα προς τον μετριασμό της συμφόρησης στους σταθμούς φόρτισης υψηλής ισχύος και τη διασφάλιση δίκαιης πρόσβασης σε υποδομές φόρτισης για όλους τους κατόχους ηλεκτρικών.