Η εντυπωσιακή σε εύρος και μέγεθος δαπάνης, διαφημιστική εκστρατεία της «ελληνικής» πλέον τράπεζας Revolut -η οποία έχει, προ πολλού, ξεπεράσει το 1 εκατομμύριο πελάτες στη χώρα μας κι έχει βάλει στόχο τα 2 εκατομμύρια- δείχνει πως καθημερινά αλλάζει η τραπεζική μας πραγματικότητα. Οι teenagers της εποχής μας, κατά πάσα πιθανότητα, δεν θα μπουν ποτέ στη ζωή τους σε τραπεζικό κατάστημα. Η ηλεκτρονική τράπεζα Snapi του Ομίλου της Τρ. Πειραιώς στοχεύει ακριβώς σ’ αυτό το «νέο» πελατολόγιο. Η Hellas Direct χορηγεί πλέον μικροδάνεια στους πελάτες της. Η «βουλγαρικής καταγωγής», ελληνική πλέον ΤΒΙ, κερδίζει διαρκώς μερίδια σε δάνεια και καταθέσεις. Η Revolut, με τραπεζική άδεια του 2022, από τη Λιθουανία, αξίζει σήμερα 32 δισ. δολάρια, μόλις πήρε τραπεζική άδεια και στη Βρετανία όπου έχει 9 εκατ. πελάτες και 45 εκατ. σε ολόκληρο τον κόσμο. Στην Ελλάδα ξεκίνησε τη λειτουργία της ως μια εφαρμογή κινητού τηλεφώνου «για τις διακοπές», αλλά μπήκε πλέον στις καθημερινές συναλλαγές ενός εκατομμυρίου Ελλήνων λόγω των εύκολων πληρωμών στο εξωτερικό και της άμεσης μετατροπής σε άλλα νομίσματα με ισοτιμία σε πραγματικό χρόνο. Το παραδοσιακό τραπεζικό σύστημα δέχεται μια επίθεση από το μέλλον.
Πάνω από 1 εκατ. οι Ελληνες πελάτες της Revolut
Ημερομηνία: