Έκανε το γλέντι του γάμου του και όταν ήρθε η ώρα να πληρώσει έστριψε… δια του αρραβώνος

    Ημερομηνία:

    Υπάρχουν πολλά ευτράπελα περιστατικά που συμβαίνουν κατά την διάρκεια του καλοκαιριού σε πολλά νησιά της Ελλάδας, τέτοια περιστατικά δεν λείπουν και από τη Λήμνο.

    Στα νησιά την καλοκαιρινή περίοδο γίνονται πολλοί γάμοι και βαπτίσεις από επισκέπτες, αλλά και καταγόμενους που κατοικούν αλλού, όμως επιλέγουν την ιδιαίτερη πατρίδα τους για να τελέσουν το μυστήριο με το παραδοσιακό γλέντι που συνήθως ακολουθεί.

    Υψηλές οι απαιτήσεις του… πελάτη

    Πριν από μερικές ημέρες το γλέντι ενός τέτοιου γάμου έγινε σε γνωστό παραθαλάσσιο εστιατόριο του νησιού. Ο… πελάτης, σύμφωνα με πληροφορίες του Limoslive.gr, ήταν ιδιαίτερα απαιτητικός και ζήτησε ότι ακριβότερο υπήρχε, με τους ιδιοκτήτες του χώρου εστίασης να καλύπτουν όλες τις ανάγκες.

    Με το πέρας της εκδήλωσης, ο «πελάτης» πήγε να ευχαριστήσει τους ιδιοκτήτες για την άριστη οργάνωση. Όταν έφτασε η ώρα να πληρώσει τους είπε ότι θα περάσει την επόμενη ημέρα το πρωί να τακτοποιήσει τον λογαριασμό και μάλιστα με το παραπάνω.

    Η επόμενη ημέρα όμως ήρθε και πέρασε! Αργά το απόγευμα, οι ιδιοκτήτες έμειναν στήλη άλατος όταν έμαθαν ότι ο «πελάτης» είχε γίνει καπνός από το νησί και δεν απαντούσε ούτε καν στο κινητό του.

    Μέχρι σήμερα παραμένει άγνωστο εάν ο συγκεκριμένος κύριος εμφανίστηκε, τελικά, για να πληρώσει ή αν το γλέντι κατέληξε να γίνει με «ξένα κόλλυβα», όπως συνηθίζουμε να λέμε.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Αδυνάτισμα και με χάπι – Νέα θεραπεία υπόσχεται απώλεια 12% του βάρους

    Ένα νέο «όπλο» στη φαρέτρα της μάχης για αδυνάτισμα παρασκεύασε η...

    Δροσιά: Βρέθηκε εμπρηστικός μηχανισμός

    Ένας αυτοσχέδιος εμπρηστικός μηχανισμός εντοπίστηκε το μεσημέρι της Τρίτης (12.8.2025) στην...

    Αγράμπελα Καλαβρύτων: Συναπάντημα των Απανταχού Αγραμπελιωτών

    Ο Πολιτιστικός Εξωραϊστικός Σύλλογος Αγραμπέλων «Ο ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ», σε...

    ΑΙ και ψηφιακή διαφήμιση: Ποιοι κερδίζουν, ποιοι μένουν πίσω

    Η τεχνητή νοημοσύνη έχει δώσει νέα πνοή στην ψηφιακή διαφήμιση, οδηγώντας...