Το θέμα ανέδειξε ο Σύλλογος Υπαλλήλων της Περιφερειακής Ενότητας Ηλείας, που ανέφερε σε επιστολή του, ότι η περιφερειακή αρχή στο προτεινόμενο σχέδιο του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας θέτει θέμα συνέχισης της λειτουργίας των ΚΤΕΟ της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, για οικονομοτεχνικούς λόγους.
Ο σύλλογος, ωστόσο, αμφισβητεί τη μελέτη αναγκαιότητας των Δημοσίων ΚΤΕΟ, ισχυριζόμενος ότι αγνοεί τα έσοδα που προσκομίζονται στον κρατικό προϋπολογισμό, από τα οποία καλύπτεται το σύνολο της δαπάνης μισθοδοσίας και λειτουργικών εξόδων, ενώ το σύνολο σχεδόν των δαπανών που γίνονται σήμερα, θα εξακολουθήσουν να υπάρχουν και μετά το ενδεχόμενο κλείσιμο των ΔΚΤΕΟ.Επιπλέον, εκδηλώνει σαφή αντίθεση απέναντι σε μια τέτοια προοπτική, ισχυριζόμενος ότι το κλείσιμο των Δημοσίων ΚΤΕΟ θα έχει ως αποτέλεσμα τη μεταφορά 5.000 οχημάτων στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ κάθε έτος και τη διαμόρφωση συνθηκών καρτέλ, με άμεσο αποτέλεσμα ακόμα μια υπηρεσία να γίνει ακριβότερη για τους πολίτες.
Επίσης, οι ειδικές εκπτώσεις που ισχύουν στα Δημόσια ΚΤΕΟ για συγκεκριμένες κατηγορίες, όπως π.χ. στους ανέργους 25%, θα αποτελέσουν παρελθόν.
Τις ίδιες απόψεις ωστόσο, δεν συμμερίζεται η περιφερειακή αρχή που βλέπει τη λειτουργία των Δημοσίων ΚΤΕΟ με οικονομοτεχνικούς όρους σε μια αγορά που έχει πολλές ιδιωτικές υποδομές που εξυπηρετούν με άνεση την υφιστάμενη ζήτηση.
Για το ζήτημα πάντως, φαίνεται πως υπάρχουν δεύτερες σκέψεις, με τον περιφερειάρχη Νεκτάριο Φαρμάκη να δέχεται εισηγήσεις για να μεταθέσει τις όποιες αποφάσεις σε μεταγενέστερο χρόνο, αφού συνεκτιμηθούν όλες οι παράμετροι, καθώς δεν αποτελεί θέμα πρώτης προτεραιότητας.