Ξεχείλισε η οργή στην ηγεσία του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας με την ΕΑΒ πριν από λίγες ημέρες, με ορισμένους να μην μπορούν να συγκρατήσουν ούτε τα λόγια τους στα σχετικά τηλεφωνήματα που έγιναν.
Όταν λοιπόν πήγαν να κάνουν «Boroscope» κατά την διάρκεια του ελέγχου διαπίστωσαν ότι ο κινητήρας ήταν με… σκασμένη τουρμπίνα! «Boroscope» (σ.σ. το σωστό είναι Borescope, αν και στην απλοποιημένη ορθογραφία χρησιμοποιείται το «λάθος») αποκαλείται η διαδικασία ελέγχου με ένα ειδικό όργανο που βοηθά στην οπτική επιθεώρηση των στενών – δυσπρόσιτων κοιλοτήτων. Είναι για να το πούμε πιο απλά σαν ένα καλώδιο με κάμερα στην άκρη που δίνει στον χειριστή πλήρη εικόνα της εσωτερικής κατάστασης του κινητήρα.
Όπως ήταν επόμενο η οργή ξεχείλισε στους διαδρόμους του ΓΕΑ – και με το δίκιο τους -αφού η ΕΑΒ εδώ και χρόνια έχει αφήσει την Πολεμική Αεροπορία χωρίς μεταγωγικά αεροσκάφη, με τους ρυθμούς επισκευής ή άλλων τεχνικών επιθεωρήσεων να κινούνται πιο αργά κι από τους ρυθμούς χελώνας.
Άλλωστε, στο enikos.gr είχαμε αποκαλύψει εκτενώς το πρόβλημα που υπάρχει με μία ολόκληρη σμηναρχία να βρίσκεται παρκαρισμένη στην ΕΑΒ όπως επίσης και την λύση που βρέθηκε με την αποστολή τριών C-130 στο Ισραήλ για επισκευή και συντήρηση.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι μετά και το τελευταίο επεισόδιο με τον «σκασμένο κινητήρα» του C-130, έγιναν τηλεφωνήματα προς την ΕΑΒ από στελέχη της ΠΑ και μάλιστα χάθηκε και η ψυχραιμία, με την φράση «είστε επικίνδυνοι» που ξεστομίσθηκε να αποτυπώνει πλήρως την αγωνία των στελεχών για την ασφάλεια των πληρωμάτων αλλά και των ανθρώπων που μεταφέρουν με τα μεταγωγικά αεροσκάφη.