ΕΜΠΟΡΟΙ ΠΑΤΡΑΣ: Δεν φθάνουν τα χρήματα των Πατρινών για ψώνια

    Ημερομηνία:

    Οι έμποροι της Πάτρας εκφράζουν την έντονη απογοήτευσή τους για το ζήτημα της μείωσης της εμπορικής κίνησης. Μια νέα κατάσταση έχει ξεκινήσει να διαμορφώνεται και που ακόμα βρίσκεται σε εξέλιξη, δείχνοντας ότι μάλλον δεν θα είναι προσωρινή, αλλά θα έχει αποκτήσει βάσεις για έναν μόνιμο χαρακτήρα. Λόγω των πολλών ανατιμήσεων ο καταναλωτής ξοδεύει τα χρήματά του σε καύσιμα και είδη διατροφής και δεν του περισσεύουν χρήματα για άλλες αγορές. Σε πρώτη προτεραιότητα για τον κόσμο είναι οι αγορές για τα διατροφικά είδη,  οι υποχρεώσεις για το νοικοκυριό, η ανάγκη του για ξεκούραση για διακοπές και αναψυχή και ύστερα η ανάγκη του για ρούχα, για κοσμήματα, για καλλυντικά ή για αντικείμενα που σχετίζονται με την ουσιαστική μορφή του εμπορίου.

    Η τάση αυτή επιβεβαιώνεται και μέσα από τα ποσοστά των θερινών εκπτώσεων που έχουν παρουσιάσει μία ακόμα μεγαλύτερη πτώση από την προβλεπόμενη.

    Το ποσοστό της μείωσης της κίνησης κατά την διάρκεια των καλοκαιρινών εκπτώσεων στην Αχαΐα που δεν είναι τουριστική περιοχή φτάνει το 40% με το 50%.

    Στις περιοχές που είχαν μια τουριστική κίνηση η μείωση ήταν στο 20% με 25%! Παρατηρείται γενικότερος δισταγμός στις αγορές του κόσμου που ξεκίνησε από την εποχή της αβεβαιότητας της πανδημίας και πλέον κορυφώνεται όπως φαίνεται με τον φόβο της ακρίβειας και της ενεργειακής κρίσης.

     

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    «Ο Θεός με έσωσε γιατί αγαπά την Αμερική»

    Ο Ντόναλντ Τραμπ είπε ότι ο Θεός τον γλίτωσε από τη...

    Προαστιακός: Η πρώτη επέκταση έρχεται 15 χρόνια μετά

    Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται τα έργα κατασκευής του προαστιακού σιδηροδρόμου της Δυτικής...

    Αποκάλυψη: Τα μοιραία (πρώτα) λάθη στον Βαρνάβα

    Η µοιραία ασυνεννοησία µεταξύ ιδιωτών που διέθεταν στο σηµείο έναρξης...

    Ανέβασαν ρολά 31.489 επιχειρήσεις το δεύτερο τρίμηνο του έτους

    Θετικό πρόσημο «έγραψαν» οι ενάρξεις των νέων επιχειρήσεων το δεύτερο τρίμηνο του...
    Best Shop