Απίστευτες κομπίνες στο διαδίκτυο ακόμη και για περιπτώσεις βαθμολόγησης ξενοδοχείων, εστιατορίων κλπ. Ολόκληρος μηχανισμός βρίσκεται πίσω από την βαθμολόγηση (με καλό βαθμό) κάποιων ξενοδοχείων, αφού αναθέτουν σε εταιρείες… να βρουν χρήστες του διαδικτύου και να τους πείσουν (με το αζημίωτο) να βαθμολογήσουν θετικά ένα ξενοδοχείο ή ένα εστιατόριο κλπ. Ετσι ώστε ο μελλοντικός πελάτης του να βλέπει… καλή βαθμολογία στο διαδίκτυο και να το προτιμά. Μία τέτοια εταιρεία έστειλε προ ημερών «πρόσκληση» σε πολλούς Πατρινούς και υποσχόταν… λεφτά με τη σέσουλα, αρκεί να έδινα καλή βαθμολογία στο ξενοδοχείο που θα τους πρότειναν! Από το οποίο φυσικά… είχαν οι ίδιοι πληρωθεί για να το «ανεβάσουν»!
Μάλιστα επικοινώνησαν μέχρι και με την «Πολιτεία» (χωρίς όμως να γνωρίζουν ότι μιλούσαν με δημοσιογράφο)! Μία εκπρόσωπος της εταιρείας χρησιμοποίησε το “telegram” και μας έγραψε:
«Επικοινωνώ μαζί σας για το νέο έργο που έχουμε αυτή τη στιγμή και το οποίο μπορεί να σας ενδιαφέρει. Ο μισθός καταβάλλεται καθημερινά και η εργασία δεν θα επηρεάσει τις συνήθεις δραστηριότητές σας. Μπορώ να σας στείλω περισσότερες λεπτομέρειες».
Εμείς απαντήσαμε θετικά και ο διάλογος συνεχίστηκε: |Το έργο αυτό έχει ως στόχο να βοηθήσει ορισμένα ξενοδοχεία να αυξήσουν την προβολή τους μέσω των χαρτών Google. Ο ρόλος σας είναι απλώς να βαθμολογήσετε τα ξενοδοχεία στους χάρτες της Google και σας πληρώνουμε αμέσως. Σας πληρώνουμε 3 ευρώ ανά ξενοδοχείο. Μπορείτε να κερδίσετε 500ευρώ – 1500 ευρώ την ημέρα. Ο μισθός καταβάλλεται καθημερινά με βάση την απόδοσή σας. Για καλύτερη κατανόηση, θα σας δώσω ένα δείγμα εργασιών για να σας δείξω πώς γίνεται η εργασία. Μόλις τα ολοκληρώσετε, θα σας πληρώσουμε 3 ευρώ. Τότε μπορείτε να συνεχίσετε μαζί μας. Ok»;
Εμείς την ρωτήσαμε αν… γνωρίζει με ποιους μιλάει, προφανώς όμως η συνομιλήτριά μας δεν το κατάλαβε και συνέχισε:
«Θα σας πρότεινα να το δοκιμάσετε. Με αυτόν τον τρόπο θα είστε σε καλύτερη θέση να αποφασίσετε. Μπορείτε να συνεχίσετε να το κάνετε αν θέλετε, και αν δεν σας αρέσει να εργάζεστε μαζί μας, μπορείτε απλά να παραιτηθείτε ανά πάσα στιγμή»!
Και αφού είδαμε ότι επέμενε της είπαμε: «Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε ως δημοσιογράφοι, είναι με βάση τα στοιχεία που μας παραθέσατε, να κάνουμε ένα ρεπορτάζ για τις κομπίνες που στήνονται στο διαδίκτυο με δήθεν θετικότατε βαθμολογίες ξενοδοχείων ώστε να εξαπατώνται οι πολίτες και να τα προτιμούν».
Η εκπρόσωπος της εταιρείας σταμάτησε εκεί την συνομιλία μας και δεν επανήλθε.