Οι νέοι αλλάζουν μάρκες

    Ημερομηνία:

    Οι έμποροι λιανικής θα πρέπει να αισθάνονται συγκρατημένα αισιόδοξοι για τα γενικά ευρήματα του φετινού φθινοπώρου: οι δαπάνες των εφήβων αυξήθηκαν κατά 6% από το περασμένο φθινόπωρο και μάλιστα αυξήθηκαν κατά 4% από ό,τι την άνοιξη, όταν οι έφηβοι δήλωσαν ότι σχεδίαζαν να κάνουν ένα βήμα πίσω στην κατανάλωση.

    Οπως διαβάζουμε στον ot.gr, η έκθεση της Piper Sandler έδωσε σε επωνυμίες όπως η Sephora και η μάρκα Uggs της Deckers Outdoor πολλά καλά νέα, καθώς διαπίστωσε ότι παραμένουν όλο και πιο δημοφιλείς στους εφήβους.

    Ωστόσο, θα πρέπει να κρούσει καμπανάκι κινδύνου για άλλες μάρκες, ιδιαίτερα τη Nike και τη Lululemon, οι οποίες ήδη αντιμετωπίζουν μια πτώση πωλήσεων. Οι μετοχές της Nike σημείωσαν πτώση 24% φέτος, ενώ της Lululemon 46%.

    Φλίγκος

    Η Piper Sandler δημοσίευσε την εξαμηνιαία έρευνά της «Taking Stock With Teens», στην οποία μόνο το 27% των έφηβων κοριτσιών που ρωτήθηκαν δήλωσε ότι η Lululemon ήταν η κορυφαία τάση της μόδας, σε σύγκριση με 36% την άνοιξη. Τα έφηβα αγόρια, ένα παραδοσιακά πιστό δημογραφικό στοιχείο της Nike, έχουν στραφεί σε άλλες επωνυμίες, όπως New Balance, Adidas, On Holding και Birkenstock.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Συνεχίζεται η θερμή εισβολή την Κυριακή -Κορυφώνεται η ζέστη του Αγίου Πνεύματος, πού θα δείξει 39άρι

    Ζεστός αναμένεται ο καιρός την Κυριακή αλλά και ανήμερα...

    ΠΑΤΡΑ: Ολη η αλήθεια για την ανακύκλωση! Τι γίνεται με τους γεμάτους μπλε κάδους;

    Μέσα στο επόμενο δίμηνο η αποκομιδή των ανακυκλώσιμων υλικών...

    Η 85χρονη από την Πλατανόβρυση… αποδείχθηκε η καλύτερη “μυστικός” της ΕΛ.ΑΣ. – Αναμένεται να εξαρθρωθεί όλη η σπείρα

    Τον ρόλο του “εισπράκτορα” σε σπείρα Βουλγάρων απατεώνων φέρεται...

    Αγωνία για 11χρονο στο Καραμανδάνειο! Τραυματίστηκε από το τρακτέρ του πατέρα του

    Ένα ακόμη σοβαρό ατύχημα με τρακτέρ σημειώθηκε σήμερα, στο...