Οι νέοι αλλάζουν μάρκες

    Ημερομηνία:

    Οι έμποροι λιανικής θα πρέπει να αισθάνονται συγκρατημένα αισιόδοξοι για τα γενικά ευρήματα του φετινού φθινοπώρου: οι δαπάνες των εφήβων αυξήθηκαν κατά 6% από το περασμένο φθινόπωρο και μάλιστα αυξήθηκαν κατά 4% από ό,τι την άνοιξη, όταν οι έφηβοι δήλωσαν ότι σχεδίαζαν να κάνουν ένα βήμα πίσω στην κατανάλωση.

    Οπως διαβάζουμε στον ot.gr, η έκθεση της Piper Sandler έδωσε σε επωνυμίες όπως η Sephora και η μάρκα Uggs της Deckers Outdoor πολλά καλά νέα, καθώς διαπίστωσε ότι παραμένουν όλο και πιο δημοφιλείς στους εφήβους.

    Ωστόσο, θα πρέπει να κρούσει καμπανάκι κινδύνου για άλλες μάρκες, ιδιαίτερα τη Nike και τη Lululemon, οι οποίες ήδη αντιμετωπίζουν μια πτώση πωλήσεων. Οι μετοχές της Nike σημείωσαν πτώση 24% φέτος, ενώ της Lululemon 46%.

    Η Piper Sandler δημοσίευσε την εξαμηνιαία έρευνά της «Taking Stock With Teens», στην οποία μόνο το 27% των έφηβων κοριτσιών που ρωτήθηκαν δήλωσε ότι η Lululemon ήταν η κορυφαία τάση της μόδας, σε σύγκριση με 36% την άνοιξη. Τα έφηβα αγόρια, ένα παραδοσιακά πιστό δημογραφικό στοιχείο της Nike, έχουν στραφεί σε άλλες επωνυμίες, όπως New Balance, Adidas, On Holding και Birkenstock.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Βαϊόλα Ντέιβις: Θα τιμηθεί με το βραβείο Cecil B. DeMille στην 82η τελετή απονομής των Χρυσών Σφαιρών

    Η βραβευμένη Αμερικανίδα ηθοποιός και παραγωγός Βαϊόλα Ντέιβις θα τιμηθεί με...

    Μανούσος Μανουσάκης: «Πριν φύγει δεν μου είπε τίποτα, αγκαλιαστήκαμε και φιληθήκαμε» λέει η σύζυγός του

    Ο Μανούσος Μανουσάκης πέθανε από οξεία μυελογενή λευχαιμία. Η σύζυγος του κορυφαίου σκηνοθέτη,...

    ΗIP: Επενδύσεις 400 εκατ. για 3 ξενοδοχεία στην Ελλάδα από τον ξενοδοχειακό βραχίονα της Blackstone

    Επενδύσεων συνέχεια στην Ελλάδα για την Hotel Investment Partners (HIP), η οποία συνδέεται...
    Best Shop