Lotus: Τέρμα η στρατηγική only electric

    Ημερομηνία:

    Η εισαγωγή υβριδικών μοντέλων εκτεταμένης εμβέλειας παγκοσμίως θα βοηθήσει τη Lotus να επιτύχει τον στόχο της για 30.000 πωλήσεις το 2026 και μικτά περιθώρια κέρδους άνω του 20%, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Lotus, Feng Qingfeng.

    Η βρετανική μάρκα που ανήκει στην Geely έχει διαφοροποιήσει την παραδοσιακή γκάμα σπορ αυτοκινήτων της για να λανσάρει μια σειρά ηλεκτρικών μοντέλων, συμπεριλαμβανομένου ενός SUV, αλλά δυσκολεύτηκε να επιτύχει τους στόχους στις πωλήσεις -εν μέρει λόγω της απροθυμίας των αγοραστών μαρκών πολυτελείας να γίνουν πλήρως ηλεκτρικοί.

    Η Lotus πούλησε 7.617 αυτοκίνητα μέχρι τον Σεπτέμβριο, συμπεριλαμβανομένων των δύο αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, του SUV Eletre και του σπορ σεντάν Emeya, – και βέβαια την Emira, το τελευταίο μοντέλο κινητήρα εσωτερικής καύσης της μάρκας. Η Lotus πωλεί επίσης το αμιγώς ηλεκτρικό hypercar Eveya.

    Ο στόχος της εταιρείας για 12.000 πωλήσεις φέτος είναι «σίγουρα δύσκολος», δήλωσε ο Qingfeng στην παρουσίαση των οικονομικών στοιχείων του τρίτου τριμήνου. Η Lotus παρουσίασε λειτουργικές ζημίες ύψους 598 εκατομμυρίων δολαρίων για τους πρώτους εννέα μήνες, με μικτό περιθώριο κέρδους 9%.

    Η πώληση περισσότερων υβριδικών στην Ευρώπη θα αντισταθμίσει τους δασμούς που επιβάλλονται από την Ευρωπαϊκή Ένωση στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα που εισάγονται από την Κίνα. Τα Eletre και Emeya κατασκευάζονται από την Wuhan Lotus Technology στην Κίνα.

    Τα EV της Geely που εξάγονται στην Ευρώπη υπόκεινται σε δασμό 28,8% βάσει του νέου δασμολογικού καθεστώτος της ΕΕ που έχει σχεδιαστεί για αντισταθμίσει τις κρατικές επιδοτήσεις που δίνονται στις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες. Προς το παρόν τα υβριδικά μοντέλα δεν υπόκεινται σε επιπλέον δασμούς.

    Μετά το 2026, τα νέα μοντέλα της Lotus θα προσφέρονται με την τεχνολογία Hyper Hybrid της εταιρείας μαζί με ένα πλήρες σύστημα μετάδοσης κίνησης EV, δήλωσε ο Feng.

    Lotus: Τέρμα η στρατηγική only electric

    Δεν αποκάλυψε ποιο μοντέλο θα είναι το πρώτο που θα λάβει την υβριδική τεχνολογία, αλλά το επόμενο αυτοκίνητο που πρόκειται να λανσάρει η Lotus είναι το μεσαίο SUV «Type 134», το οποίο προορίζεται να ανταγωνιστεί τη νέα ηλεκτρική Porsche Macan.

    Σύμφωνα με τον Feng, η νέα υβριδική τεχνολογία δεν θα θέσει σε κίνδυνο την απόδοση, αντιθέτως θα ικανοποιεί την απαίτηση των οδηγών της Lotus για οδηγική ευχαρίστηση.

    Τα plug-in υβριδικά μοντέλα εκτεταμένης εμβέλειας (EREV) γίνονται δημοφιλής υποκατηγορία στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά plug-in επιβατικών αυτοκινήτων στην Κίνα, λόγω της ικανότητάς τους να προσφέρουν μεγάλο μέρος της ομαλής οδηγικής εμπειρίας ενός αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου, με επέκταση της αυτονομίας, μέσω ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης βενζίνης ο οποίος φορτίζει της μπαταρία όταν αυτή εξαντληθεί. Η Li Auto και η Avatr είναι δύο premium μάρκες στην Κίνα που έχουν υιοθετήσει την τεχνολογία EREV.

    Ωστόσο, ορισμένοι αγοραστές έχουν παραπονεθεί ότι η ηλεκτρική απόδοση μειώνεται στα EREV όταν εξαντληθεί η μπαταρία. Ο Feng δήλωσε ότι η Lotus θα το αντιμετωπίσει προσφέροντας «εξαιρετικά γρήγορη» φόρτιση για να επιτρέψει στον οδηγό να χρησιμοποιεί περισσότερη ισχύ μπαταρίας από το μέσο EREV.

    Τα μοντέλα της Lotus με τη συγκεκριμένη τεχνολογία θα έχουν ηλεκτρική αρχιτεκτονική 900 V που θα επιτρέπει τη φόρτιση στο 80% από 10% σε μόλις 10 λεπτά. Ο Feng δήλωσε ότι η Lotus θα είναι ανοιχτή στην πώληση της τεχνολογίας σε άλλες μάρκες μόλις η εταιρεία την εισαγάγει.

    Οι πωλήσεις πολυτελών ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα έχουν μειωθεί κατά 50% φέτος. Οι αγοραστές δεν είναι έτοιμοι να αλλάξουν, ενώ βλέπουν λιγότερα από τα οφέλη που απολαμβάνουν οι αγοραστές EV στο χαμηλότερο άκρο της αγοράς.

    «Οι κινητήρες πολυτελών αυτοκινήτων είναι ήδη πολύ ισχυροί, επομένως η οδηγική εμπειρία είναι αρκετά παρόμοια με ενός ηλεκτρικού», δήλωσε ο Feng στη Wall Street Journal στο περιθώριο της έκθεσης αυτοκινήτου Guangzhou.

    Lotus: Τέρμα η στρατηγική only electric

    Η πτώση των πωλήσεων πολυτελών ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα έχει πλήξει τις γερμανικές premium μάρκες. Η BM                                     W       δήλωσε ότι έπρεπε να χρεώνει το ίδιο για τα ηλεκτρικά οχήματα όπως και για τα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης για να τονώσει τη ζήτηση, παρά το γεγονός ότι κοστίζουν περισσότερο για την κατασκευή τους.

    «Δεν μπορούμε να περιμένουμε σημαντική ανάκαμψη τα επόμενα χρόνια, όταν πρόκειται για την κατηγορία premium και πολυτελών EV στην Κίνα για τους ευρωπαίους OEM», δήλωσε ο CFO της Porsche Lutz Meschke. Σημειωτέον, οι πωλήσεις της Porsche μειώθηκαν κατά 29% τους πρώτους εννέα μήνες στην Κίνα.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Δυτική Ελλάδα: Μειώθηκαν τα θανατηφόρα τροχαία τον φετινό Νοέμβριο σε σχέση με τον περσινό

    Η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Δυτικής Ελλάδας δημοσιεύει συνολικά στοιχεία...

    ΠΑΤΡΑ: Ευχές από τον αντιπεριφερειάρχη Παναγιώτη Σακελλαρόπουλο

    Σε ανάρτηση του Αντιπεριφερειάρχη Παναγιώτη Σακελλαρόπουλου αναφέρεται: Το Γραφείο Αντιπεριφερειάρχη...
    Best Shop