«Βρήκαμε φθηνά αεροπορικά εισιτήρια με την τάδε εταιρεία, πόσο άσχημα μπορεί να είναι τα πράγματα;» Πόσες φορές άραγε δεν έχουμε κάνει αυτές τις σκέψεις ψάχνοντας εισιτήρια για έναν προορισμό.
Ωστόσο, απ’ ότι φαίνεται δεν είναι όλες οι αεροπορικές εταιρείες το ίδιο πράγμα. Προφανώς και δεν αναφερόμαστε σε θέματα ασφάλειας, αλλά σε άλλες παροχές που ορίζουν την ποιότητα υπηρεσιών των αεροπορικών εταιρειών.
Μάλιστα, η εταιρεία αποζημίωσης πτήσεων AirHelp, έφτιαξε την κατάταξη των αεροπορικών εταιρειών παγκοσμίως κατατάσσοντας τες από τις καλύτερες έως τις χειρότερες στον κόσμο.
Εμείς θα ασχοληθούμε με τις χειρότερες αεροπορικές εταιρείες του κόσμου.
Η εν λόγω εταιρεία χρησιμοποιεί τρεις παράγοντες για να υπολογίσει ποιες εταιρείες παρέχουν τις καλύτερες υπηρεσίες.
Αυτοί οι παράγοντες περιλαμβάνουν την «επίδοση στην ώρα», η οποία παρακολουθεί πόσες από τις πτήσεις μιας αεροπορικής εταιρείας είναι εντός χρονοδιαγράμματος- την εξυπηρέτηση πελατών, η οποία αξιολογείται από τις αξιολογήσεις των επιβατών για το φαγητό, την άνεση και το πλήρωμα των αεροπορικών εταιρειών- και τη διεκπεραίωση των αιτημάτων, η οποία είναι το πόσο αποτελεσματικά οι αεροπορικές εταιρείες χειρίζονται τα αιτήματα και πόσο πιθανό είναι να καταβάλουν αποζημιώσεις.
Χρησιμοποιώντας αυτά τα δεδομένα, η AirHelp κατέταξε 109 αεροπορικές εταιρείες με μερικά εκπληκτικά αποτελέσματα, συμπεριλαμβανομένου ενός μακροχρόνιου νικητή που εκτοπίστηκε από την πρώτη θέση.
Οι χειρότερες εταιρείες
Όσον αφορά τις εταιρείες που άφησαν τους πελάτες λιγότερο ικανοποιημένους, η AirHelp ανέφερε ότι μια σειρά εταιρειών από όλο τον κόσμο ήταν οι μεγαλύτεροι παραβάτες.
Ήταν η Tunisair, με έδρα την Τυνησία, που δυστυχώς κατέλαβε την τελευταία θέση στην 109η θέση, με την AirHelp να αναφέρει βαθμολογία 4,7 για την έγκαιρη απόδοση, βαθμολογία 6 για τη γνώμη των πελατών και βαθμολογία 0,2 για τη διεκπεραίωση των απαιτήσεων, όλα στα 9.
Δείτε την πλήρη λίστα παρακάτω:
- 9. Air Mauritius
- 8. Tarom
- 7. IndiGo
- 6. Pegasus Airlines
- 5. El Al Israel Airlines
- 4. Bulgaria Air
- 3. Nouvelair
- 2. Buzz
- 1. Tunisair
Κατά την κοινοποίηση της λίστας, ο διευθύνων σύμβουλος της AirHelp Tomasz Pawliszyn εξέφρασε την ελπίδα ότι η κατάταξη θα «ενθαρρύνει τις αεροπορικές εταιρείες να ακούν συνεχώς τα σχόλια των επιβατών».
Μάλιστα, τα σχόλια κάτω από την εν λόγω λίστα μόνο… ενθαρρυντικά δεν είναι με πολλούς χρήστες να προτρέπουν τους υπόλοιπους να μην χρησιμοποιήσουν ποτέ τις εν λόγω αεροπορικές εταιρείες.